Jump to content

Unmountable Tijmen VS Pennywise The Clown

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Magic/Misterieus

Soort design: Signature

Size design: 400x100

Render: Jep

Animatie: /

Premade: Nee

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Succes :)

Bewerkt: door Dizzee

Ik wil wel wat proberen... ^_^

Edit:

62593944op2.png

Succes :tu:

Bewerkt: door Pennywise The Clown

Pennywise The Clown:

2mhvax3.png

Unmountable Tijmen:

sigvbsj0.jpg

Succes Penny!

Vote People!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Beide signature's vind ik erg mooi alleen is de signature van pennywise nog wat te leeg, dus gaat mijn vote naar:

Unmountable

Geplaatst:

Die van Pennywise vind ik ietsje te donker. De tekst is iets te onduidelijk die ik bijna niet kan lezen. Het is dat ik weet wat er staat... De render is wel erg goed gedaan. Ook de achtergrond is erg mooi gemaakt. Deze geef ik een 8/10.

Die van Unmountable Tijmen is de kleurcombinatie misschien niet helemaal perfect uitgekozen. Misschien hadden die nog iets meer in elkaar kunnen overlopen. De tekst is al iets duidelijker, maar nog niet echt heel erg vind ik. Wel is de render erg mooi gedaan en het geheel loopt iets meer in elkaar over dan bij Pennywise. Deze krijgt daarom een 9/10.

Dus mijn stem gaat naar Unmountable Tijmen.

Geplaatst:

Die van Penywise The Clown is hij donker en nogal leegachtig de lettertypre mocht wel wat een andere kleer en groote hebben want de groote van de lettertype is wel klein,maar hij is wel mooi gemaakt :Y . Jij krijgt een dikke 7,5!

Die van Unmountable Tijmen is helderder dan die van Penywise hij heeft wel ook mooie kleuren maar de bovenkant van de lettertype kleur is wat te helder daardoor krijg je ook wat moeielijker te zien wat er staat :) maar voor de rest is hij wel mooi netzoals bij Penywise

Mijn Stem: Allebij de deelnemers want iedereen stemt op Unmountable Tijmen en ook niet op Penywise dus dat is wel zielig dan voor Penywise dus allebij ;)

Geplaatst:
Mijn Stem: Allebij de deelnemers want iedereen stemt op Unmountable Tijmen en ook niet op Penywise dus dat is wel zielig dan voor Penywise dus allebij ;)

Je kan maar 1 punt weggeven, dus je moet op 1 van de deelnemers stemmen :puh:

UT: Je sig is wel mooi met veel effecten maar wel een beetje te veel vind ik.

Een beetje te lichte sig.

Die sterretjes links vind ik niet bij de sig passen, en je tekst is een (heel klein) beetje onduidelijk.

Pennywise: Nog niet zo'n zeer ervaren PS'er? (ik ook niet) kan het hartstikke fout hebben hoor neem me dan niet kwalijk. :N

Je sig is wel een beetje leeg, maar met de achtergrond en de render geeft het een of ander prehistorisch gevoel.

En idd je naam mag iets duidelijker, mss ander font o.i.d.

Vote: Pennywise, omdat ik de sig van UT iets te vind met de effecten en de sterretjes links... :7

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Je kan maar 1 punt weggeven, dus je moet op 1 van de deelnemers stemmen :puh:

Oke dan doe ik Penywise!

Geplaatst:

Er kan nog altijd gestemd worden. Het staat op dit moment 2 tegen 2.

Ik was deze battle wat uit het oog verloren en ben daarom vergeten hem te verlengen, mijn excuses.

Als compensatie voor mijn blunder zal ik een extra dag invoegen en kan er gestemd worden tot 28 mei!...

Stemmen maar! :Y

Mijn stem: Unmountable Tijmen

De achtergrond van Pennywise The Clown vind ik nogal saai, er zit weinig variatie in, wat de sig van UT duidelijk wel heeft. De kleuren en effecten in UT's sig spreken mij meer aan en er zit meer diepte in, dan bij de sig van Pennywise The Clown.

De sig van Pennywise heeft dan wel weer betere tekst... De kleuren van hem passen zeker goed bij het thema maar spreken mij dus iets minder aan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...