RS-modder Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hey ik kom wel eens een pinautomaat dan kan ik er op kijken kan je er ook mee pinnen en storten ofzo? Reageren
danielb Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 nee, je kan alleen zien hoeveel geld je hebt Reageren
ididdie Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 nee, je kan alleen zien hoeveel geld je hebt wel doelloos want dat kan je zonder ook wel jmmr was wel leuk geweest als je geld kon pinnen ofzo Reageren
Hackman Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz Reageren
ken9 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz dat wissen we nog niet Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz dat wissen we nog niet Blijkbaar niet. Reageren
Hackman Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Bedankt, jongens, ik zal nog een keer iets voor jullie doen Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Bedankt, jongens, ik zal nog een keer iets voor jullie doen Ik wou eigenlijk nog zeggen, hij doet de moeite er nog voor om dat te maken. Persoonlijke drukte ik alleen op die knop voor auto ze naam. ik drukte altijd start voor geld of sloeg iemand inelkaar en pakte ze geld enz enz Reageren
FerryN Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz Sorry voor offtopic, maar kun je het nog iets beter duidelijker maken? Welk knopje moet ik drukken? Ontopic, je kunt wel mensen neermeppen die net gepint hebben, krijg je vast wel wat geld voor Greetz Reageren
gta-mike Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz Sorry voor offtopic, maar kun je het nog iets beter duidelijker maken? Welk knopje moet ik drukken? Ontopic, je kunt wel mensen neermeppen die net gepint hebben, krijg je vast wel wat geld voor Greetz Als je tijdens het spel op het pijltje naar onder drukt, kun je de volgende informatie krijgen. Het bedrag van uw geld de wagen waar je eventueel in zit de straat of plaats waar je bent Reageren
FerryN Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz Sorry voor offtopic, maar kun je het nog iets beter duidelijker maken? Welk knopje moet ik drukken? Ontopic, je kunt wel mensen neermeppen die net gepint hebben, krijg je vast wel wat geld voor Greetz Als je tijdens het spel op het pijltje naar onder drukt, kun je de volgende informatie krijgen. Het bedrag van uw geld de wagen waar je eventueel in zit de straat of plaats waar je bent Lol, ik bedoelde dat sarcastisch xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.