Jump to content

Damn Birds

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het een enorm belachelijk, maar toch grappig spelletje. Je bent een standbeeld en je moet zo vlug mogelijk vogels neer schieten vooralleer dat ze je 'onderschijten'. :puh: Eerst heb je een gewoon jachtgeweer, later kan je dan een machinegeweer kopen en zelfs een rocket launcher.

Link: Damn Birds

'k Heb even zitten zoeken als iemand dit game ooit eens gepost heeft, maar ik vond niets. Btw ik hoop dat ik dit mag posten.. indien niet, verwijder dan de link maar en zet er een slotje op.

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:
Ik vind het een enorm belachelijk, maar toch grappig spelletje. Je bent een standbeeld en je moet zo vlug mogelijk vogels neer schieten vooralleer dat ze je 'onderschijten'. :puh: Eerst heb je een gewoon jachtgeweer, later kan je dan een machinegeweer kopen en zelfs een rocket launcher.

'k Heb even zitten zoeken als iemand dit game ooit eens gepost heeft, maar ik vond niets. Btw ik hoop dat ik dit mag posten.. indien niet, verwijder dan de link maar en zet er een slotje op.

Haha.Erg leuke game.Ik kom helaas niet verder dan lvl 4 :(

Geplaatst: (bewerkt)
Haha.Erg leuke game.Ik kom helaas niet verder dan lvl 4 :(

Toch iemand die mijn spelletje leuk vindt. :D Ik kom tot level 5 of 6 ofzo. :puh: 'k Heb zelfs nog nooit die rocket launcher gehad. :{ Nuja ik vind het echt een leuk spelletje om even tussendoor te spelen. :)

Dit is een redelijk inactief forum gedeelte heb ik de indruk.

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:

Het is inderdaadt een grappige game :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...