Dri3s Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Ik vind het een enorm belachelijk, maar toch grappig spelletje. Je bent een standbeeld en je moet zo vlug mogelijk vogels neer schieten vooralleer dat ze je 'onderschijten'. Eerst heb je een gewoon jachtgeweer, later kan je dan een machinegeweer kopen en zelfs een rocket launcher. Link: Damn Birds 'k Heb even zitten zoeken als iemand dit game ooit eens gepost heeft, maar ik vond niets. Btw ik hoop dat ik dit mag posten.. indien niet, verwijder dan de link maar en zet er een slotje op. Bewerkt: 20 mei 2008 door Dri3s Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik vind het een enorm belachelijk, maar toch grappig spelletje. Je bent een standbeeld en je moet zo vlug mogelijk vogels neer schieten vooralleer dat ze je 'onderschijten'. Eerst heb je een gewoon jachtgeweer, later kan je dan een machinegeweer kopen en zelfs een rocket launcher.Link: Damn Birds 'k Heb even zitten zoeken als iemand dit game ooit eens gepost heeft, maar ik vond niets. Btw ik hoop dat ik dit mag posten.. indien niet, verwijder dan de link maar en zet er een slotje op. Haha.Erg leuke game.Ik kom helaas niet verder dan lvl 4 Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Haha.Erg leuke game.Ik kom helaas niet verder dan lvl 4 Toch iemand die mijn spelletje leuk vindt. Ik kom tot level 5 of 6 ofzo. 'k Heb zelfs nog nooit die rocket launcher gehad. Nuja ik vind het echt een leuk spelletje om even tussendoor te spelen. Dit is een redelijk inactief forum gedeelte heb ik de indruk. Bewerkt: 22 mei 2008 door Dri3s Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik vind het een enorm belachelijk, maar toch grappig spelletje. Je bent een standbeeld en je moet zo vlug mogelijk vogels neer schieten vooralleer dat ze je 'onderschijten'. Eerst heb je een gewoon jachtgeweer, later kan je dan een machinegeweer kopen en zelfs een rocket launcher.Link: Damn Birds 'k Heb even zitten zoeken als iemand dit game ooit eens gepost heeft, maar ik vond niets. Btw ik hoop dat ik dit mag posten.. indien niet, verwijder dan de link maar en zet er een slotje op. Het is inderdaadt een grappige game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.