Scarface92 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Waar kan ik de Infernus vinden? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 De Infernus krijg je in de laaste missie van 'bernie crane', daar krijg je van Bryce Dawkins een Infernus. En volgens mij als je er in rond rijd, dat je dan vanzelf meerdere ziet. Maar dat weet ik niet zeker. Verder weet ik eigenlijk ook niet waar nog een Infernus te vinden is. Reageren
Think Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Je moet in een snelle/sportieve wagen rijden en dan zie je automatisch ngo snellere wagens rijden. Zo heb ik al 3x een infernus en zo'n GT gehad. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 mjah je zou beter achter een super GT zoeken Gotta love those Aston Martin lookalikes Reageren
Hayte Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 de Infernus en Super GT kan je allemaal in missies van Bernie krijgen de Super GT is als je in een missie van Bernie gastjes in een Super GT moet achtervolgen, knal ze neer en pak de super GT de Infernus krijg je bij de laatste missie van Bernie Reageren
freestyla Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) de Infernus en Super GT kan je allemaal in missies van Bernie krijgen de Super GT is als je in een missie van Bernie gastjes in een Super GT moet achtervolgen, knal ze neer en pak de super GT de Infernus krijg je bij de laatste missie van Bernie je kan ze ook via de theft missies van stevie krijgen ! Bewerkt: 20 mei 2008 door freestyla Reageren
gta-mike Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Waar kan ik de Infernus vinden? Diegene die je moet zoeken voor Stevie staat op de map. Klik hier om de SnapMap te bekijken Bewerkt: 21 mei 2008 door gta-mike Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.