Jump to content

Na het einde van de storyline


Tsirapo

Recommended Posts

ik heb gemerkt dat je in de missie the decision weeral zo een morele keuze moet maken en dat er een keuze is waardoor roman doodgaat (srr voor spoiler maar iedreen weet dit onderhand al).

kan je dan nog steeds zijn "gratis taxi service" gebruiken na dat je de eind missie gespeeld hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

mjah srr ik let er tegenwoordig wel op

dat spoilers[/font] nodig zijn.

vind het alleen zo dom dat ik zelf geen Gta IV heb

heb nog meer zitte zagen dan een zagerij in een jaar en toch wil het niet lukke :s

Link to comment
Delen op andere websites

Ook hier weer niemand gehoord van SPOILERS!!!!!!!![/font]

Aan de titel kun je duidelijk zien dat het wat verklapt, dus dat is een beetje dom van jezelf. :)

Ik vind niet dat je het duidelijk kon zien, ook ik heb gekeken en weet nu het einde van de game alweer..zwaar iritant.

Het kan ook goed zijn dat het gewoon iemand is die niet goed oplet en nog zo'n ander topic maakt van: "wat kan ik nog doen na de storyline?"

Link to comment
Delen op andere websites

Nee want als je kiest voor Geld, dus dat Roman overlijd. Dan wilt Kate je niet meer spreken omdat je voor de geld deal gekozen hebt. En het is wel balen als je dit nog niet wist maar volgens mij is het handiger als er onder het titel van het topic staat 'Bevat spoilers' of iets dergelijks. Want met 'Na het einde van de storyline - i.v.m roman' kan ook gaan over het uitgaan met roman ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind wel grappig dat je bij revenge einde dan zegt roman als het een meisje word noemen we haar Kate[/font] en bij het geld dan zegt mallorie als het een jongen word noemen ik hem Roman[/font] maar ik heb idd ook voor revenge gekozen omdat ik die Kate irritant vond en aan zoveel geld heb je toch niks

Link to comment
Delen op andere websites

...maar ik heb idd ook voor revenge gekozen omdat ik die Kate irritant vond en aan zoveel geld heb je toch niks

:tu: Inderdaad! Kate mocht van mij ook afsterven! Die wijven in het spel vallen je veel vaker telefonisch lastig dan de mannen. Ik ben klaar met de storyline en het eerste wat ik deed is de vriendinnen dumpen. *RUST* :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...