Jump to content

Vigilante hoe werkt het in GTA IV ? ? ?


Sjorszzz

Recommended Posts

In GTA Sa was het altijd zo bij de Vigilante missie s van de politie dat als je iets van 10 criminelen had vermoord dan kon je ermee stoppen en de volgende keer weer verder gaan zonder dat je die 10 criminelen weer opnieuw hoeft te vermoorden en zo hoefde je niet in 1 keer de Vigilante missie s te doen.

Maar hoe zit dit eigelijk in GTA IV ?

Want ik ben niet vanplan om de hele Vigilante missie s in 1 keer te gaan doen in GTA IV.

Dus wie weet hoe dit zit?

Edit ik bedoel niet die optie dat je 1 voor 1 een lijstje kan afgaan en alles wat je hebt gedaan word dan rood.

Maar die andere optie van de Vigilante missie,s bedoel ik.

Ik kon nergens anders op internet meer info er over vinden dussszzzzz............

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat in een politieauto zitten en je moet absoluut stil staan. Dan druk je op L1(ps3)(standaard) daar kun je kijken bij de Current Crimes en de Most Wanted en als je op een misdaad drukt dan verschijnnen de misdadigers op de kaart en moet je ze doden!

Link to comment
Delen op andere websites

Daar krijg je jammer genoeg geen geld voor. Om "politiemissies" te doen moet je op "Police reports" of iets dergelijks met "reports" drukken in het politiecomputer-menu (druk op L1 op de PS3 wanneer je in een politieauto zit en stilstaat).

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt nu via de boordcomputer van een politievoertuig naar recente misdaden zoeken. Dit zijn kleine verzetjes van gangs, autodiefstal, crimineel te voet, etc. Je moet deze vermoorden, vervolgens kun je een nieuwe starten door weer naar de computer te gaan en een nieuwe te selecteren, maar dat hoeft niet perse. Dan heb je ook nog de Most Wanted lijst. Dit is een lijst van de meest gezochte criminelen. Wanneer je er eentje aanklikt zal je een blib op je radar krijgen waar hij zich bevind. Hij zal of stevig bewaakt worden door een stel criminelen, of hij zal er vandoor gaan in een voertuig. Wanneer je iedereen hebt uitschakeld heb je het gehaald, en zal zijn naam in de boordcomputer rood gekleurd zijn. Je kunt nu weer een nieuwe crinimeel opzoeken, of wat anders gaan doen.

Je hoeft ze dus helemaal niet achter elkaar aan te doen, je kunt er ook steeds maar eentje doen. :)

Voor de 100% moet je de Most Wanted lijst afwerken, en twintig recente misdaden voltooien.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb er 4 most wanted criminals omgelegt! En het lijkt of de lijst steeds weer wordt aangevuld.. help!

edit:als ik bijvoorbeeld het spel heb afgesloten of dood ben gegaan

Bewerkt: door dj.tappie
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb er 4 most wanted criminals omgelegt! En het lijkt of de lijst steeds weer wordt aangevuld.. help!

edit:als ik bijvoorbeeld het spel heb afgesloten of dood ben gegaan

Er zijn 30 'most wanted criminals', 10 op elk 'eiland'. Dus je moet er 10 vermoorden met een politiewagen van het eerste eiland, 10 met een politewagen van het tweede eiland en 10 op het derde eiland. Verbeter me als ik het fout heb.

Edit: Ok naar het schijnt kan je dus alles met dezelfde wagen doen maar moet je gewoon van eiland veranderen, zeer logisch natuurlijk.

Bewerkt: door Dri3s
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb er 4 most wanted criminals omgelegt! En het lijkt of de lijst steeds weer wordt aangevuld.. help!

edit:als ik bijvoorbeeld het spel heb afgesloten of dood ben gegaan

Er zijn 30 'most wanted criminals', 10 op elk 'eiland'. Dus je moet er 10 vermoorden met een politiewagen van het eerste eiland, 10 met een politewagen van het tweede eiland en 10 op het derde eiland. Verbeter me als ik het fout heb.

volgens mij hoef je niet elke keer een andere politie auto tepakken je kan volgens mij gewoon blijven zitten net zo lang tot je echt een nieuwe nodig heb,

een klein vraagje krijg je iets van een beloning ofzo als je alles afrond?

of doen ze niet aan belongingen hier want ik heb ook nog niks gehoort wat je krijgt als je de duiven dood schiet!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt twee soorten Vigilante missies.

1° je moet 20 current crimes oplossen en die kun je uitvoeren gelijk waar. Beloning is het geld dat de gangsters laten vallen als ze dood zijn.

2° heb je de 30 most wanted missies. (10/eiland). Je kunt dit doen met één en dezelfde politiewagen. Maar om die van één bepaald eiland te doen moet je je natuurlijk wel op dat eiland bevinden. Als je de 10 most wanted missies van Alderney wilt doen, moet je wel maken dat je in Alderney stopt en dan de lijst opvraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb er 4 most wanted criminals omgelegt! En het lijkt of de lijst steeds weer wordt aangevuld.. help!

edit:als ik bijvoorbeeld het spel heb afgesloten of dood ben gegaan

Er zijn 30 'most wanted criminals', 10 op elk 'eiland'. Dus je moet er 10 vermoorden met een politiewagen van het eerste eiland, 10 met een politewagen van het tweede eiland en 10 op het derde eiland. Verbeter me als ik het fout heb.

volgens mij hoef je niet elke keer een andere politie auto tepakken je kan volgens mij gewoon blijven zitten net zo lang tot je echt een nieuwe nodig heb,

een klein vraagje krijg je iets van een beloning ofzo als je alles afrond?

of doen ze niet aan belongingen hier want ik heb ook nog niks gehoort wat je krijgt als je de duiven dood schiet!

Op de 360 krijg je achievements, misschien dat je iets krijgt voor pshome ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt nu via de boordcomputer van een politievoertuig naar recente misdaden zoeken. Dit zijn kleine verzetjes van gangs, autodiefstal, crimineel te voet, etc. Je moet deze vermoorden, vervolgens kun je een nieuwe starten door weer naar de computer te gaan en een nieuwe te selecteren, maar dat hoeft niet perse. Dan heb je ook nog de Most Wanted lijst. Dit is een lijst van de meest gezochte criminelen. Wanneer je er eentje aanklikt zal je een blib op je radar krijgen waar hij zich bevind. Hij zal of stevig bewaakt worden door een stel criminelen, of hij zal er vandoor gaan in een voertuig. Wanneer je iedereen hebt uitschakeld heb je het gehaald, en zal zijn naam in de boordcomputer rood gekleurd zijn. Je kunt nu weer een nieuwe crinimeel opzoeken, of wat anders gaan doen.

Je hoeft ze dus helemaal niet achter elkaar aan te doen, je kunt er ook steeds maar eentje doen. :)

Voor de 100% moet je de Most Wanted lijst afwerken, en twintig recente misdaden voltooien.

Die 20 recente misdaden voltooien bedoel je daarmee dat er 20 moeten worden vermoord van de most wanted lijst of ergens anders van?

Link to comment
Delen op andere websites

Die 20 recente misdaden voltooien bedoel je daarmee dat er 20 moeten worden vermoord van de most wanted lijst of ergens anders van?

Nee, als je even verder leest zie je dat ik wat anders bedoel. Recente misdaden zijn kleien verzetjes welke je kunt vinden onder "View Current Crimes". :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aha oke maar moet je die dan ook alle 20 in 1 keer achter elkaar halen? of kun je ook na 2 of 3 verzetjes te hebben opgerold ook stoppen en dan de volgende keer weer een paar doen? of moet tog alles in 1 keer gedaan worden?

En er zijn ook 3 verschillende opties bij die recente misdaden hoe zit dat precies?

Edit sorry voor de vele ingewikkelde vragen maar op wikigta staat nu nogal weinig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Aha oke maar moet je die dan ook alle 20 in 1 keer achter elkaar halen? of kun je ook na 2 of 3 verzetjes te hebben opgerold ook stoppen en dan de volgende keer weer een paar doen? of moet tog alles in 1 keer gedaan worden?

En er zijn ook 3 verschillende opties bij die recente misdaden hoe zit dat precies?

Edit sorry voor de vele ingewikkelde vragen maar op wikigta staat nu nogal weinig :7

Je moet er 20 doen of dat nu in één keer is of niet. Je kan er dus 3 doen en dan iets anders doen. Vergeet ook niet dat sommige van uw vrienden/dates bellen om iets te doen.

Er zijn 3 verschillende opties waaruit je kan kiezen. Een overvaller te voet, een gestolen wagen of een bendeoorlog. Jij hebt de keuze welke je wilt doen. Je mag gerust 20 overvallers te voet neerknallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...