Savage Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Hoi, ik zit nu een beetje territorium te veroveren, en in Jefferson, bij dat hotel, zit nog een klein hoekie paars, maar er loopt nooit zo'n ventje om een war te beginnen hoe zit dat?? Reageren
hey dude Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 kijk ge kunt ook met die van die gele manekes(vagos denk) biginnen en dan begin je een war en dan komen die met die paarse mannekes ik heb het anders som gehad ook en normaal zijn er ook met die vaste auto's die de paarse hebben normaal rijden er zo daar denk ik Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 ja, ik heb dat probleem ook, maar ik ben nou gwoon een beetje aan t zoeken met een paar OGF'ers achterin, ze zeggen dat ze dan ook eerder komen (de Ballas) Reageren
sautor Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Hier had ik ook last van..Wat ik deed was dat hotel binnengaan, er weer uit gaan en dan staan er alst goed is langs de kant vande straat wat mannetjes die je kan afknallen. Bij mij hielp t iig, weet niet oft toeval was...Maar probeer het eens zou ik zeggen! Reageren
corvie Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Dat heb ik ook met een stukje geel. Gewoon blijven zoeken. Maar het stukje waar ik het over heb is een huis groot. En als ik dan gele aanval ga ik op de een of andere manier in oorlog met de ballas gang Reageren
gta boy Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 hu ik liep er gewoon alleen rond ik heb ze ook gevonden en afgeslacht nu is dat stukie ook van mij en er was nog een klein geel stukie vlak bij het stadion daar heb ik iedereen afgeslacht Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Soms lopen er in de buurt nog Ballas dan moet je ze naar dat stukje paar lokken en dan dood schieten.Als je naar dat stukje loopt volgen ze je toch gewoon. Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Op straat gewoon een beetje in die wijk in de lucht schieten, dan komen ze vanzelf omdat ze het niet pikken dat jij daar staat te schieten. Kijk ook in auto's, want de auto's die voorbij rijden daar zitten vaak members van de clan in. Reageren
Tmzom Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 als je een war hebt ge ''provoked'' moet je met een jetpack op het dak gaan staan, en met een bazooka iemand kapotknallen Reageren
corvie Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Als je met een sniper van ver zo'n paars vakje in schiet en je zit zelf in een andere territorium. Begint dan een oorlog waar je zelf zit of waar je op schiet Reageren
Mathiz Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Als je met een sniper van ver zo'n paars vakje in schiet en je zit zelf in een andere territorium. Begint dan een oorlog waar je zelf zit of waar je op schiet een heele goede vraag ik heb aleen nog maar de sniper gebruikt om gangmebers die heel ver van het terretorium weg liepen gedood want soms kun je oneidig lang w88 op dat ze terug komen en dat is vervelend als je een heel klijn stukkje hebt en als je een sniper zoekt dan licht er een op het zieken huis in jefferson :rolleyes: <_< :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.