Jump to content

Welke missie is dit, drugs deal?


Scarface92

Recommended Posts

Beste leden.

Zo net liep ik een beetje rond in Broker vlak bij Roman's Taxi bedrijf (die is afgebrand).

Kwam er opeens een gast naar me toe met een pet op en er volgde een klein filmpje.

De man gaf mij een bankbiljet en ik hem (volgens mij) drugs.

Ik weet totaal niet waar dit over gaat, ben nu op de 36 %, hoort dit bij de storyline?

Btw, het was blijkbaar een drugsdeal.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een van de Random Characters zijn. Als je gewoon rondloopt in de stad komen er soms blauwe poppetjes op de kaart, dat zijn random characters. Je krijgt van hun kleine missies. De random characters staan er altijd op dezelfde plaats alleen niet altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een van de Random Characters zijn. Als je gewoon rondloopt in de stad komen er soms blauwe poppetjes op de kaart, dat zijn random characters. Je krijgt van hun kleine missies. De random characters staan er altijd op dezelfde plaats alleen niet altijd.

Hij zij iets met 'Unclu Vlad' ofzoiets.. Btw, het kon niet Ivan zijn want die heb ik vermoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is een random character, weet alleen zijn naam niet maar weet wel welke je bedoelt. Het is geen drugsdeal, die kerel is gewoon stoned en blij enzo en geeft je $100, later kun je hem nog een keer tegenkomen om hem naar een dealer heen te brengen waar ruzie mee heeft ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...