Mr.stickz Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hoi ik ben bij de missie wwar je moet racen met je motor het is in het begin van het spel en het lukt niet erg frustrerend dus help tips? En ik vond een paar cheats maar ze blijken niet te werken? Iets met haal 666 op de odo meter (wat is een odo meter?!) en 2006 leven werkt ook niet HELP? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Een odometer is een apparat waarmee de afgelegde afstand gemeten wordt. In deze situatie moet je dus 666 meter/kilometer afleggen. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Een odometer is een apparat waarmee de afgelegde afstand gemeten wordt.In deze situatie moet je dus 666 meter/kilometer afleggen. nouw daar ben ik al voor bij want op dit filpje: Mag je er al voorbij zijn... Ik kan niet goed zien waar hij in het menu toe gaat om de cheat aan te zetten... Reageren
1974 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Cheats zijn niet altijd nodig,maar als je cheats zoekt kijk dan op google,tik in driver parelell lines cheats,als je cheats hebt gevonden neem dan de cheats die je auto/motor onverwoestbaar maakt,en voor de rest probeer voor die andere motor te blijven.En anders stop je er even mee en ga je naa een tijdeje verder.en het 2006 level werkt alleen als je alle missies in 1978 hebt gehaald (dus niet 1973 ). Bewerkt: 22 mei 2008 door 1973 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.