Jump to content

ps3 leest geen 1 spel meer na gta iv !


samin00

Recommended Posts

Dan moet je 'm maar terug sturen naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.

Het is nu te laat maar je had de patch die uit was gekomen moeten downloaden.

Ook een tip is als je je nieuwe PS3 hebt dat je dan GTA IV installeerd en dan het er afgooien en opnieuw installeren.

Maar dat is wel balen. Ik hoop het voor je dat er nog garantie op zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je 'm maar terug sturen naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.

Het is nu te laat maar je had de patch die uit was gekomen moeten downloaden.

Ook een tip is als je je nieuwe PS3 hebt dat je dan GTA IV installeerd en dan het er afgooien en opnieuw installeren.

Maar dat is wel balen. Ik hoop het voor je dat er nog garantie op zit.

1ik heb de patch gedoawnload

2.de garantie zit er nog op

3.bedankt voor je snelle reactie

Link to comment
Delen op andere websites

Je PS3 in de originele doos steken, naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht (aankoopbewijs, garantiebewijs, ... niet vergeten). De winkel zal hem voor je opsturen naar ... 'de Sony Fabriek' (? :puh: ). Op alle elektronica is er minstens 2 jaar garantie, normaal zou je hem (bijna) volledig gratis moeten terugkrijgen, dit kan misschien wel even duren, ik was mijn PS2 ooit voor een maand kwijt. Succes nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het zelfde probleem, maar een paar maanden terug je moet dan naar sony bellen. en dan zeggen hun wat je dan moet doen. Ik was mijn ps3 8 dagen kwijt maar ik kreeg wel een splinter nieuwe. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het zelfde probleem, maar een paar maanden terug je moet dan naar sony bellen. en dan zeggen hun wat je dan moet doen. Ik was mijn ps3 8 dagen kwijt maar ik kreeg wel een splinter nieuwe. :D

Mij playstation 3 is ook kapot en heb hem 4 weken geleden opgestuurt en heb hem nog steeds niet terug dat komt doordat en een leveringsprobleem is met de playstation 3 60 gig en konden ook niet zeggen wanneer er weer een lading playstation's binnen kwam en tegenwoordig krijg je geen nieuwe meer maar een andere gerepareden playstation terug

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het zelfde probleem, maar een paar maanden terug je moet dan naar sony bellen. en dan zeggen hun wat je dan moet doen. Ik was mijn ps3 8 dagen kwijt maar ik kreeg wel een splinter nieuwe. :D

Mij playstation 3 is ook kapot en heb hem 4 weken geleden opgestuurt en heb hem nog steeds niet terug dat komt doordat en een leveringsprobleem is met de playstation 3 60 gig en konden ook niet zeggen wanneer er weer een lading playstation's binnen kwam en tegenwoordig krijg je geen nieuwe meer maar een andere gerepareden playstation terug

daarom koop ik geen ps3 spellen online via de ps3 :puh: verlies je je spellen die je gedownload hebt. en weg 40 euro (bijvoorbeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt mij het verstandigste om eers maar een ff. de helpdesk van sony te bellen hun zullen jou wel vertellen wat je moet doen.. ik denk dat ze zullen zeggen dat je je ps3 moet opsturen naar sony zelf, hun zullen dan kijken wat er moet gebeuren en waarschijnlijk zullen ze je een nieuwe toesturen. Dus als je hem moet opsturen zal ik maar eerst een backup van je hdd maken van de ps3 want dan ben je teminste je savegames niet kwijt

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt mij het verstandigste om eers maar een ff. de helpdesk van sony te bellen hun zullen jou wel vertellen wat je moet doen.. ik denk dat ze zullen zeggen dat je je ps3 moet opsturen naar sony zelf, hun zullen dan kijken wat er moet gebeuren en waarschijnlijk zullen ze je een nieuwe toesturen. Dus als je hem moet opsturen zal ik maar eerst een backup van je hdd maken van de ps3 want dan ben je teminste je savegames niet kwijt

Toen ik belde naar de helpdesk van playstation om te melden dat me playstation kapot was kreeg ik te horen dat ik hem moest opsturen en toen heb ik gevraagd of ik dan een nieuwe toegestuurd zou krijgen maar dat krijg je je niet want je krijgt een andere gerepareden terug

Link to comment
Delen op andere websites

De winkel gaat er niks aan doen zunne, je moet hm opsturen naar sony.

Dat ligt eraan hoe oud hij is hoor,

als je binnen de garantie van 1 jaar zit moet de winkel hem terugnemen, voor het laten reparen dat gaat onder hun verantwoordelijkheid, kunnen ze hem niet maken krijg je gewoon een nieuwe

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ie zijn ps3 korter dan een jaar heeft.

Want impreciepe komt dit alleen voor bij de 40 gig modellen. (kapotte blue ray speler)

Je kan gewoon naar de winkel gaan en hem op laten sturen.

Schrijf wel je serie nummer op van je ps3 en alles.

Want het schijnt dat die kneuzen daaro je gewoon een andere ps3 terug sturen (een andere 2de handse dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je 'm maar terug sturen naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.

Het is nu te laat maar je had de patch die uit was gekomen moeten downloaden.

Ook een tip is als je je nieuwe PS3 hebt dat je dan GTA IV installeerd en dan het er afgooien en opnieuw installeren.

Maar dat is wel balen. Ik hoop het voor je dat er nog garantie op zit.

1ik heb de patch gedoawnload

2.de garantie zit er nog op

3.bedankt voor je snelle reactie

De winkel gaat er niks aan doen zunne, je moet hm opsturen naar sony.

mijn ps3 is ook kapot. Wss door gta 4.. Ik ga hem zo opsturen naar sony en krijg hem pas over 3 weken terug..

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je 'm maar terug sturen naar de winkel waar je 'm gekocht hebt.

Het is nu te laat maar je had de patch die uit was gekomen moeten downloaden.

Ook een tip is als je je nieuwe PS3 hebt dat je dan GTA IV installeerd en dan het er afgooien en opnieuw installeren.

Maar dat is wel balen. Ik hoop het voor je dat er nog garantie op zit.

1ik heb de patch gedoawnload

2.de garantie zit er nog op

3.bedankt voor je snelle reactie

De winkel gaat er niks aan doen zunne, je moet hm opsturen naar sony.

mijn ps3 is ook kapot. Wss door gta 4.. Ik ga hem zo opsturen naar sony en krijg hem pas over 3 weken terug..

Als je een 40 gig uitvoering hebt dan heb je een grote kans dat je hem binnen 3 weken terug hebt maar heb je een 60 gig dan gaat het wel langer duren

Link to comment
Delen op andere websites

mijn ps3 is ook kapot. Wss door gta 4.. Ik ga hem zo opsturen naar sony en krijg hem pas over 3 weken terug..

hmm hoe weet je dan dat het door gta iv is gebeurt.. kan ook toeval zijn dat hij stuk is gegaan terwijl je gta iv speelde.

het kan ook zijn dat hij is overhit omdat je hem te lang achter elkaar speelde ;)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...