Jump to content

ps3 leest geen 1 spel meer na gta iv !


samin00

Recommended Posts

Dat is *** voor je!

Maar, wat je het beste kunt doen is naar de winkel gaan waar je hem heb gekocht. Zeg dan dat je PS3 kapot is, en hun sturen hem door naar Sony.

Je probleem is denk ik dat je PS3 overhit is geraakt. Of, dat je in je PS3 wat heb gedaan, en dat hij daarom kapot is gegaan.

Biocount: Ze sturen je heus geen 2e hands Play Station hoor :7 Maar, doe maar wel voor de zekerheid. Ookal krijg je gewoon je eigen Play Station weer. En, als je een 2e hands Play Station terug gestuurd krijgt, kost het alleen maar klanten voor Sony. En mischien ook nog wel is extra tijd.

En, mischien komt het wel niet door GTA IV. Mischien wel gewoon toeval, niks is zeker! :puh:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het zelfde probleem, maar een paar maanden terug je moet dan naar sony bellen. en dan zeggen hun wat je dan moet doen. Ik was mijn ps3 8 dagen kwijt maar ik kreeg wel een splinter nieuwe. :D

Mij playstation 3 is ook kapot en heb hem 4 weken geleden opgestuurt en heb hem nog steeds niet terug dat komt doordat en een leveringsprobleem is met de playstation 3 60 gig en konden ook niet zeggen wanneer er weer een lading playstation's binnen kwam en tegenwoordig krijg je geen nieuwe meer maar een andere gerepareden playstation terug

daarom koop ik geen ps3 spellen online via de ps3 :puh: verlies je je spellen die je gedownload hebt. en weg 40 euro (bijvoorbeeld)

ik dacht dat als je iets kocht je ze gewoon gratis opnieuw kon downloaden. en áls je je ps3 opstuurt moet je gewoon je hdd eruit halen

Link to comment
Delen op andere websites

mijn ps3 is ook kapot. Wss door gta 4.. Ik ga hem zo opsturen naar sony en krijg hem pas over 3 weken terug..

hmm hoe weet je dan dat het door gta iv is gebeurt.. kan ook toeval zijn dat hij stuk is gegaan terwijl je gta iv speelde.

het kan ook zijn dat hij is overhit omdat je hem te lang achter elkaar speelde ;)

:cya:

Als de playstation overhit raakt dan gaat de indicator rood/groen knipperen en dat zou toch wel opvallen als je hem uit gaat zetten

Link to comment
Delen op andere websites

mijn ps3 is ook kapot. Wss door gta 4.. Ik ga hem zo opsturen naar sony en krijg hem pas over 3 weken terug..

hmm hoe weet je dan dat het door gta iv is gebeurt.. kan ook toeval zijn dat hij stuk is gegaan terwijl je gta iv speelde.

het kan ook zijn dat hij is overhit omdat je hem te lang achter elkaar speelde ;)

:cya:

Als de playstation overhit raakt dan gaat de indicator rood/groen knipperen en dat zou toch wel opvallen als je hem uit gaat zetten

dat zou kunnen maar ik noemde ook maar een voorbeeld want ik heb zelf nog nooit problemen gehad met mijn ps3 dus ik weet er nog niks vanaf. :)

Link to comment
Delen op andere websites

als je ps3 geen 1 spel meer leest probeer dan een blu ray film als dat ook niet werkt is je blue ray speler kapot dan moet je gewoon naar een sony service punt in de buurt elke provincie heeft er minimaal 1 dan kan je hem soms na 2 uurtjes ophalen soms zit er een levertijd op en duurt het hooguit 2 weken maar 4 weken ik zou erachteraan bellen want dat klopt niet

Link to comment
Delen op andere websites

als je ps3 geen 1 spel meer leest probeer dan een blu ray film als dat ook niet werkt is je blue ray speler kapot dan moet je gewoon naar een sony service punt in de buurt elke provincie heeft er minimaal 1 dan kan je hem soms na 2 uurtjes ophalen soms zit er een levertijd op en duurt het hooguit 2 weken maar 4 weken ik zou erachteraan bellen want dat klopt niet

Helaas klopt het wel heb van de week weer gebeld met playstation helpdesk en ze konden me niet vertellen wanneer er weer een lading playstations binnen kwam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...