1974 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hallo mede gtaforumers Ik heb de peterbilt 351 gedownload,nou is alleen het probleem ik weet niet wat ik moet doen.Dit is de map waar alles in staat Met vriendelijke groet van jullie forum konijn 1973 PS:dit is de eerste keer dat ik iets download. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 je moet de linerun.txd pakken om de afbeeldingen te bekijken moet je ook een programma hebben, maar dat weet ik zo niet. en die is ook niet voor gta2 gebouwd, alleen voor gta3 en hoger Reageren
1974 Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) je moet de linerun.txd pakken om de afbeeldingen te bekijken moet je ook een programma hebben, maar dat weet ik zo niet. en die is ook niet voor gta2 gebouwd, alleen voor gta3 en hogerEhm dat onderste begrijp ik nog,linerunt.txd ook nog wel allen wat voor programma is daar voor nodig.Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen . Bewerkt: 21 mei 2008 door 1973 Reageren
1974 Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Kan er misschien nog een iemand proberen me te helpen. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 De IMGTool kan de gta3.img openen en daarmee de bestanden daarbinnen verwijderen en vervangen. Aangezien dit de eerste keer is dat je mod, is hier een handleiding voor de IMGTool. Lees stap 8 ook door, want deze is vaak ook benodigd bij carmods! Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 De IMGTool kan de gta3.img openen en daarmee de bestanden daarbinnen verwijderen en vervangen. Aangezien dit de eerste keer is dat je mod, is hier een handleiding voor de IMGTool. Lees stap 8 ook door, want deze is vaak ook benodigd bij carmods!Ja ik las het net en is dit wel voor gta vc wan er staat sa . Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 In principe maakt dit niks uit. De handelingen gaan hetzelfde: Verwijderen, toevoegen, rebuild archive. Vanaf 'Stap 8' kan het anders worden, want San Andreas heeft andere bestanden dan Vice City. Echter, in de ReadMe (zoals ook beschreven in de tut) staat vaak met welk bestand ze moeten worden vervangen. Zoek dit bestand op, open hem en vervang alles. Dus de enige verschillen zijn andere bestanden, maar hoe je te werk gaat maakt niet uit. Reageren
1974 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 In principe maakt dit niks uit. De handelingen gaan hetzelfde: Verwijderen, toevoegen, rebuild archive. Vanaf 'Stap 8' kan het anders worden, want San Andreas heeft andere bestanden dan Vice City. Echter, in de ReadMe (zoals ook beschreven in de tut) staat vaak met welk bestand ze moeten worden vervangen. Zoek dit bestand op, open hem en vervang alles.Dus de enige verschillen zijn andere bestanden, maar hoe je te werk gaat maakt niet uit. Oke dan weet ik dat ook weer,alleen moet het op andere computer want hier doet hij het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.