.Exorcist Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Als je geen % wil verliezen als je niet wil gaan daten met je vriendin/vrienden dan moet je zodra ze jou opbellen om iets te doen ja zeggen, zodra er opgehangen is bel je diegene weer op en zeg je de afspraak af. Op deze manier verlies je niks en je hoeft niet te daten. Wist niet zeker of die al bekend was mja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Dit is al lang bekend volgens mij. Ik vind het trouwens wel irritant als Brucie of Dwayne ofso ineens belt als je op weg bent naar een missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Dit is al lang bekend volgens mij. Ik vind het trouwens wel irritant als Brucie of Dwayne ofso ineens belt als je op weg bent naar een missie. Staat ook onder dat ik het niet zeker wist. Aangezien in het general forum er een topic staat waar iedereen het irritant vindt dat er % van af gaat als je weigert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Als je geen % wil verliezen als je niet wil gaan daten met je vriendin/vrienden dan moet je zodra ze jou opbellen om iets te doen ja zeggen, zodra er opgehangen is bel je diegene weer op en zeg je de afspraak af.Op deze manier verlies je niks en je hoeft niet te daten. Wist niet zeker of die al bekend was mja. Dat vind ik inderdaad ook super irritant! En om nou weer de afspraak te cancele en alles*-) Wat ik doe is het telefoontje gewoon wegdrukken, dan belt hij vanzelf keertje terug, als ik de missie gedaan heb Bewerkt: 22 mei 2008 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trivos Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Als je geen % wil verliezen als je niet wil gaan daten met je vriendin/vrienden dan moet je zodra ze jou opbellen om iets te doen ja zeggen, zodra er opgehangen is bel je diegene weer op en zeg je de afspraak af.Op deze manier verlies je niks en je hoeft niet te daten. Wist niet zeker of die al bekend was mja. Dat vind ik inderdaad ook super irritant! En om nou weer de afspraak te cancele en alles*-) Wat ik doe is het telefoontje gewoon wegdrukken, dan belt hij vanzelf keertje terug, als ik de missie gedaan heb haha, inderdaad, maar is soms wel handig hoor!, dan weet je weer waar je geld kan verdienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Dit is al lang bekend volgens mij. Ik vind het trouwens wel irritant als Brucie of Dwayne ofso ineens belt als je op weg bent naar een missie. Daar heb ik ook lawst Van!! Echt irrietand!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Dit is al lang bekend volgens mij. Ik vind het trouwens wel irritant als Brucie of Dwayne ofso ineens belt als je op weg bent naar een missie. Dan zullen er geen procenten van af gaan denk ik. Je kunt namelijk niet kiezen bij een missie of je wel of niet wil, Niko zal zelf kiezen en meestal zegt hij dan ook dant hij bezig is met een missie dus wees maar gerust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 ehm, is dit een EE? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Meer een handig trucje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Als je geen % wil verliezen als je niet wil gaan daten met je vriendin/vrienden dan moet je zodra ze jou opbellen om iets te doen ja zeggen, zodra er opgehangen is bel je diegene weer op en zeg je de afspraak af.Op deze manier verlies je niks en je hoeft niet te daten. Wist niet zeker of die al bekend was mja. thanks deze kende ik niet maar is wel handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 ik zeg gwn nee, en als ik dan een keer zin heb dan ga ik eerst bijv. bowlen en daarnaar naar de bar en daarnaar eten dan krijg je ong ±10%!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
criminalmind Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 het interreseert mij echt niks met die vrienden procenten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.