IV trailer Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik was wat aan het vliegen met mijn helikopter toen ik eens wilde testen wat er gebeurt als je tegen de radar aanknalt. Ik dacht dat ik weggeslingert zou worden. Ik dus een beetje eromheen vliegen en dan land ik er per ongeluk bovenop. Deze glitch heb ik dus per ongeluk zelf ondekt. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik was wat aan het vliegen met mijn helikopter toen ik eens wilde testen wat er gebeurt als je tegen de radar aanknalt. Ik dacht dat ik weggeslingert zou worden. Ik dus een beetje eromheen vliegen en dan land ik er per ongeluk bovenop. Deze glitch heb ik dus per ongeluk zelf ondekt. haha lol moet ik ook een keer proberen Reageren
lote8930 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Haha, lachen geblazen. Mischien welk leuk om online te snipen??? Grtz lote8930 Reageren
Hayte Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 lol:P een andere bug met dat rader ding, is als je alleen de schaduw ervan ziet, zonder de radar zelf, dat de schaduw dan stilstaat Reageren
dutchmaster Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 hoe kom je erbij om rond een radar te vliegen en dan kijken of je word weggeslingert prachtig man ! wat gebeurt er als je wilt landen bij de sears tower ? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik denk dat dat gewoon door die toren komt want als je door zou lopen flikker je er denk ik vanaf grtz-GFS Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 hoe kom je erbij om rond een radar te vliegen en dan kijken of je word weggeslingert prachtig man ! wat gebeurt er als je wilt landen bij de sears tower ? Sears tower? Ik weet niet wat je bedoelt en google geeft een toren in chigago aan. gta4 speelt zich af in liberty city ( New York) niet Chigago dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.