gta SA fan Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 nou k heb net die missie gedaan toen zag ik de andomada!! dus k ben overal geweest maar nergens staat dat ding <_< waar staat dat ding?? k hoop dat iemand dat weet!! bedankt (alvast!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 De Andromada is alleen in die missie. Hij staat verder nergens. Met Armax kan je hem wel spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta SA fan Geplaatst: 23 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 waar kan je die armax ofzo downloaden,kopen of weet ik veel waar haal je die armax dan vandaan zeg het please please Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 kijk hier dan weet je hethier hier hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 De Andromada is alleen in die missie. Hij staat verder nergens.Met Armax kan je hem wel spawnen. halloooo ge moet wel eerst kijken en dan pas praten die staat wel ergens op een vlieg veld in lasventuras daar staat die in een vlieg tuig hok hier is een kaart ge moet wel ff zoeken op de vliegveld daar staat ergens een groote garage en als ge daar voor staat dan gaat die open en dan kunt ge er in wel ff zoeken oke ergens op da vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 De Andromada is alleen in die missie. Hij staat verder nergens.Met Armax kan je hem wel spawnen. halloooo ge moet wel eerst kijken en dan pas praten die staat wel ergens op een vlieg veld in lasventuras daar staat die in een vlieg tuig hok hier is een kaart ge moet wel ff zoeken op de vliegveld daar staat ergens een groote garage en als ge daar voor staat dan gaat die open en dan kunt ge er in wel ff zoeken oke ergens op da vliegveld Hij heeft het over de Andromada niet over de AT-400. <_< De Andromada valt idd alleen maar met Armax te spawnen. Op bol.com kan je hem ook kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 ja oops he srry ik zag er nie zo veeel verschil in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 waar kan je die armax ofzo downloaden,kopen of weet ik veel waar haalje die armax dan vandaan zeg het please please als je op deze linkt klikt kom je er....en je helpt gtagames.nl ook nog eens....2 vliegen in 1 klap. http://www.gameorder.nl/datel-action-repla...ate_banner_id=1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 krijgt gulie dan geld da voor of wa dan zal ik heeel veel kliken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 neej jammer genoeg niet Ze krijgen geld als je daar je Armax kooopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 waar kan je die armax ofzo downloaden,kopen of weet ik veel waar haalje die armax dan vandaan zeg het please please als je op deze linkt klikt kom je er....en je helpt gtagames.nl ook nog eens....2 vliegen in 1 klap. http://www.gameorder.nl/datel-action-repla...ate_banner_id=1 Nadeel: Bij Gameorder valt Armax niet onder de catogorie van het versturen van dvd's en games, hij is iets groter waardoor hij buiten de maten valt en je hem dus onder rembours moet verzenden. Of zelf moet ophalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 gtagames krijgt geld als je via die link je ARmax daar besteld....je kan gtagames wel helpen door op deze banner te klikken... gooooogle ads ...die is boven aan op het forum te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 ah oke ja ik wou da gewoon ff weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 ik heb nog een leuk plaatje van de andromada maar ik weet niet hoe ik die er op moet zetten asl iemand da ff zegt dan zet ik hem er op okay doei :lol: :lolsign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) klik hierklik voor meer info daar vind je het wel imageshack.us. Bewerkt: 27 februari 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.