Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 ik heb nog een leuk plaatje van de andromada maar ik weet niet hoe ik die er op moet zetten asl iemand da ff zegt dan zet ik hem er op okay doei :lol: :lolsign: die plaatjes kun je uploaden via klik maar hier De link is fout het is www.imageshack.com. Reageren
Mathiz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 hij doet het niet :angry: hij zegt iets met dynamischevariabele ik snap er geen zak van :blink: Reageren
lazlow Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik spawn de Andromada ook weleens met m'n AR Max maar erg speciaal vind ik 'm niet. Hij vliegt zeer stug maar wel hoog. Hij maakt amper geluid en je stapt erg raar in. Je springt ineens omhoog en je stapt door het vliegtuig heen en dan kun je vliegen. Ik vind het maar een apart geval. Lazlow Reageren
Ewoud Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik spawn de Andromada ook weleens met m'n AR Max maar erg speciaal vind ik 'm niet.Hij vliegt zeer stug maar wel hoog. Hij maakt amper geluid en je stapt erg raar in. Je springt ineens omhoog en je stapt door het vliegtuig heen en dan kun je vliegen. Ik vind het maar een apart geval. Lazlow Ik vindt hem juist lkkr losjes vliegen je kan er leuke stunt mee uit halen Reageren
corvie Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 is ARMAX dat cdtje wat je kan kopen in de winkels Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 is ARMAX dat cdtje wat je kan kopen in de winkels Ja dat is die cheatdisc voor San Andreas Reageren
BrokenTable Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 is ARMAX dat cdtje wat je kan kopen in de winkels Ja dat is die cheatdisc voor San Andreas NEE, dat is het niet. Er is een San Andreas Cheatsich en de Action Replay MAX. Waarom zou het topic Action Replay MAX & San Andreas Cheatdisc Info toch bestaan en zelfs sticky zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.