$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Zeer mooi Jon-asses! Anders ben ik van jou ook niet echt gewend. De render is zeer mooi uitgeknipt, de achtergrond is met een mooi kleur gevuld. Alle kleuren passen goed bij elkaar, de opvulling van de achtergrond is ook zeer mooi gedaan. Alleen vind ik die witte plekken rond de persoon zelf iets te fel. Maar voor de rest vind ik hier geen enkel minpuntje meer. Het blijft me verbazen hoe je het doet. Als het van mij afhing zou dit 95% krijgen. Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Een zeer mooie signature zoals we nu wel gewend zijn van jouw. een aparte border, alleen zou ik de witte plek boven zijn arm weglaten, 95% Reageren
Bossinkje Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Een zeer mooie sig! Alleen dat witte boven zijn arm had weggemogen 9.5/10! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 10/10 Waarom? ----- De effecten zijn erg mooi, en het plaatje is goed opgevuld. Ook de tekst en de rand zijn bijpassend, vandaar die 10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.