$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik zit met een irritant probleem met de empire buildings in VCS, als ik ze allemaal over heb genomen komen ze normaalgezien nooit meer onder attac. Bij mij was dit anders, toen ik de laatste had veroverd werd er 1 aangevallen, die was dan weer gedaan en dan was het een andere... Ik had niet eens tijd om iets anders te doen, al 2 seconden na ik de ene had bestreden kwam de andere alweer. Na ongeveer 20 empire buildings heb ik het opgegeven. Ik heb VCS al eens 100% uitgespeeld en toen had ik daar geen enkelprobleem mee. Zo kan ik ze dus niet allemaal veroveren. Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? Of heeft iemand een oplossing? Terug opnieuw proberen heeft geen zin, heb ik al geprobeerd. Alvast bedankt. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hier kampen inderdaad meer mensen mee. De truc is eigenlijk, als je geen zin hebt om te vechten, of meteen op te slaan, of de aanvallers hun gang laten gaan. Als je opslaat stopt immers alles, dus ook je aanvallen op je empire sites. Waarschijnlijk zal je empire beschadigd zijn, maar die kun je simpelweg repareren, waarna je nooit meer een aanval zult krijgen (tenzij je zelf natuurlijk een aanval uitlokt). Of jelaat de aanvallers hun gang gaan. De aanvallers laten winnen? Jazeker, laat ze maar een paar keer winnen. Je zult zien dat als je empires nog niet kapot waren dat de aanvallers na zo'n 4 aanvallen ermee stoppen. Dan hebben ze hun woede gekoeld, zeg maar. Je zit nu met een paar kapotte empires, maar als het goed is, is er niets overgenomen en heb je genoeg aan een paar reparaties. Overigens kun je voor mer informatie m.b.t. empire attacks hier terecht. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Er is natuurlijk iets simpeler dan dat =) Dit is natuurlijk alleen werkend op PSP Als er een attack bezig is ga je naar een savehouse of een ander dichtbijzijnd Empire Building en je saved dan ga je naar je Hoofdmenu van PSP dus niet volledig uitzetten dan start je VCS laad je savegame en attcks zijn weg voorgoed Grtzz GTAFreak007 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Hier kampen inderdaad meer mensen mee. De truc is eigenlijk, als je geen zin hebt om te vechten, of meteen op te slaan, of de aanvallers hun gang laten gaan. Als je opslaat stopt immers alles, dus ook je aanvallen op je empire sites. Waarschijnlijk zal je empire beschadigd zijn, maar die kun je simpelweg repareren, waarna je nooit meer een aanval zult krijgen (tenzij je zelf natuurlijk een aanval uitlokt).Of jelaat de aanvallers hun gang gaan. De aanvallers laten winnen? Jazeker, laat ze maar een paar keer winnen. Je zult zien dat als je empires nog niet kapot waren dat de aanvallers na zo'n 4 aanvallen ermee stoppen. Dan hebben ze hun woede gekoeld, zeg maar. Je zit nu met een paar kapotte empires, maar als het goed is, is er niets overgenomen en heb je genoeg aan een paar reparaties. Overigens kun je voor mer informatie m.b.t. empire attacks hier terecht. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Bedankt, maar dat heeft ook niet geholpen. Ik snap er ook niks meer van. Edit: Ik heb VCS op PS2. Bewerkt: 20 mei 2008 door $big$smoke$ Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hmm, dan kan je eventueel je als er een attack bezig is saven je PS resetten en je savegame laden ? Werkt dat ? Grtzz GTAFreak007 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Hmm,dan kan je eventueel je als er een attack bezig is saven je PS resetten en je savegame laden ? Werkt dat ? Grtzz GTAFreak007 Ik zal het eens proberen... Ik heb even de cd schoongemaakt en de lens ook, de savegame opgeslaan op een anders slot en mijn PS2 gerestart. En nu heb ik er geen last meer van! Bedankt! Bewerkt: 20 mei 2008 door $big$smoke$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.