Jump to content

Hellp kom niet verder


Woutje2

Recommended Posts

hmmm ik zit met een probleempje

Ik kom niet meer verder

tenminste weet niet wat ik moe doen

Zit nu op de 17,81%

De missie heet Shadow!!!

die missie dat je met LJ naar een huis gaat en wat mannetjes neer knalt (heb ik gehaald)

ik heb alle opdrachten dat je drugs moet dealen voor Little Jacob gehaald heb ook alle auto's gejat van die mail opdrachten!!!!

maar ik krijg geen vervolg opdrachten meer

kan iemand mij helpen!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt proberen om iemand op te bellen en de missie gewoon ophalen van wie je wilt. :tu:

heb ik al geprobeerd

kan alleen bij roman een Job krijgen maar dat is alleen dat je iemand moet ophalen en wegbrengen

bij LJ kan ik alleen wat mee drinken of eten enzo

en bij de rest krijg je altijd voicemail!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

hmmm ik zit met een probleempje

Ik kom niet meer verder

tenminste weet niet wat ik moe doen

Zit nu op de 17,81%

De missie heet Shadow!!!

die missie dat je met LJ naar een huis gaat en wat mannetjes neer knalt (heb ik gehaald)

ik heb alle opdrachten dat je drugs moet dealen voor Little Jacob gehaald heb ook alle auto's gejat van die mail opdrachten!!!!

maar ik krijg geen vervolg opdrachten meer

kan iemand mij helpen!!!!!!

Het is nogal gay, maar misschien zit er een bug in je savegame en kan je opnieuw beginnen. Ik hoop het niet voor je, maar de kans is er. Heb je echt niet ergens iets op de map staan, waar je een missie kan doen? Of heb je je telefoon altijd in sleep mode? Kijk daar maar even naar. Haal de telefoon uit sleepmode als ie daarin zit. En als er ergens iets op de kaart staat aangegeven, neem er dan even een kijkje................... Suc6!

Link to comment
Delen op andere websites

hmmm ik zit met een probleempje

Ik kom niet meer verder

tenminste weet niet wat ik moe doen

Zit nu op de 17,81%

De missie heet Shadow!!!

die missie dat je met LJ naar een huis gaat en wat mannetjes neer knalt (heb ik gehaald)

ik heb alle opdrachten dat je drugs moet dealen voor Little Jacob gehaald heb ook alle auto's gejat van die mail opdrachten!!!!

maar ik krijg geen vervolg opdrachten meer

kan iemand mij helpen!!!!!!

Het is nogal gay, maar misschien zit er een bug in je savegame en kan je opnieuw beginnen. Ik hoop het niet voor je, maar de kans is er. Heb je echt niet ergens iets op de map staan, waar je een missie kan doen? Of heb je je telefoon altijd in sleep mode? Kijk daar maar even naar. Haal de telefoon uit sleepmode als ie daarin zit. En als er ergens iets op de kaart staat aangegeven, neem er dan even een kijkje................... Suc6!

tis egt vaag allemaal

ben overnieuw begonnen

ben nu alweer verder dan waar ik eerst was!

tis ergens mis gegaan bij een missie van dimitri

vraag me niet hoe maar tis gebeurt

in iedergeval bedankt voor je hulp

grtz woutje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...