Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

grappig, maar wel zonde van die motor.

Ik had hem gewoon gelaten zoals ie was en niet er overheen gaan met een brush.

Deze brush is iets te op die motor.

Verder een prima sig.

6,5 door die brush

Geplaatst:

Misschien als je het PSD bestand hebt dat je de layer van de render dat je dan nog eens image>apply image toevoegd daardoor word de render wat donkerder en dus misschien de motor iets meer zichtbaar.

voor de rest had ik honda iets meer van de rand afgehaald. Het effect is op zich wel leuk.

75%

:dans:

Geplaatst:

Helaas vind ik deze sig niet egt fantastisch. En dat komt gewoon door die brush die je over de motor hebt gedaan. De font is wel mooi gedaan. Met die brush: 4/10; zonder die brush: [8/10[/b]

Geplaatst: (bewerkt)

Nou niet zo. Die motor vind ik niet mooi met dat effect (die stippeltjes :puh: ). En waarom "THUMSTER"? Je heet toch Bierbuikje? Maarja, cijfer: 6/10.

Raymono: Het is de bedoeling dat je uitlegt waarom je hem gemiddelt vind, en wat Bierbuikje er nog aan kan veranderen ;)

EDIT: Oeps, zie nu pas dat het een crossmotor is :$

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst: (bewerkt)

Deze sig is wat minder, die rode brushes maken het onduidelijk en minder mooi. Ook zou ik er een zwarte rand rond hebben gedaan, lettertype en tekst is daarintegen wel mooi en afgewerkt. Hier en daar wat prutsen en hij kan wel nog wat worden. Maar nu verdient het een 6.5/10. :Y

Bewerkt: door $big$smoke$
Geplaatst:
En waarom "THUMSTER"? Je heet toch Bierbuikje?

Omdat hij de sig voor ieemand uit real life maakt.:)

Ik vind het wel gaan,deze sig.

Die motor is gebrusht,dat moet niet.

Verder had het hele brushen minder gemogen

5.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...