Jump to content

duiven verloren?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil vanavond even bezig zijn om de duiven af te knallen...

maar..

stel dat ik 2 duiven schiet en zonder te saven dood ga of gearesteerd word, moet ik diezelfde duiven dan herdoen of blijven deze dood ??? grtz lote 8930

Geplaatst:
Volgens mij hoef je die dan niet opnieuw te doen ;)

Als je niet saved niet.

En dan et tweede, waarom zou je niet saven? :bonk:

Geplaatst:
En dan et tweede, waarom zou je niet saven? :bonk:

Dat vraagte ie niet.

Hij vraagt of hij dan die duiven kwijt is als hij dood gaat of gearresteerd wordt.

Dat zonder te saven hoort er niet tussen.

Saven doe je tog wel als je stopt.

Geplaatst:

Wanneer je dood gaat of wordt opgepakt zullen ze gewoon gedaan zijn, en zul je ze dus niet opnieuw hoeven af te schieten. Wanneer je jouw savegame herlaadt, zul je ze wel opnieuw moeten doen.

Geplaatst:

dus ik kan 2 duiven schieten, doodgaan, 3 andere duiven schieten, doodgaan en dan pas saven, en dan heb ik die 5 duiven toch geschoten? die blijven dan dus weg en komen erbij op men stats???

Grtz

Geplaatst:
dus ik kan 2 duiven schieten, doodgaan, 3 andere duiven schieten, doodgaan en dan pas saven, en dan heb ik die 5 duiven toch geschoten? die blijven dan dus weg en komen erbij op men stats???

Grtz

Ja dat klopt.

Geplaatst:

Grtz

lijkt mij logish

Geplaatst:
Het maak niks uit of je dood gaat of niet ;)

idd het maakt pas iets uit als je het spel gaat stoppen. want als je hem dan niet saved moet je ze wel allemaal opnieuw doen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...