big-gangster Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 aangezien alles waar gta opstaat veel wordt verkocht heeft rockstar nagedacht om iets speciaals op de markt te brengen en dit is het dan GTA Bier het bier wordt gebrouwen in belgie PS: dit is echt en geen grap Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik lust zelf geen bier maar als t uitkomt wil ik t wel proeven Reageren
dutchmaster Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik lust zelf geen bier maar als t uitkomt wil ik t wel proeven naja, whiskey is ook goed Reageren
frankyyguy Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 aangezien alles waar gta opstaat veel wordt verkocht heeft rockstar nagedacht om iets speciaals op de markt te brengen en dit is het dan GTA Bier het bier wordt gebrouwen in belgie PS: dit is echt en geen grap is dat ook echt pißwasser? Reageren
Kloep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Dit is al een tijdje bekend. Dit is nu ook al op de markt. En er is zelfs al een speciaal GTA IV pakket, met een vol kratje van dit bier. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Dit is al een tijdje bekend. Dit is nu ook al op de markt. En er is zelfs al een speciaal GTA IV pakket, met een vol kratje van dit bier. hoe en waar kan je dat kopen? Reageren
Kloep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik heb het ergens op een site gelezen, helaas ben ik de link vergeten. Maar als mijn geheugen mij niet in de steek laat (wat hij heel vaak doet ) dan kan je het kopen in duitsland. Reageren
Swiggers Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Sjongejonge, het moet toch niet gekker worden ? Eerst een Game van GTA, toen nog stickers van GTA, Kluisje van GTA, T-Shirt's van GTA, sleutelhangers van GTA, Posters van GTA, Skin op je Console van GTA, Boeken over GTA en dan nu nog Bier van GTA ? Rockstar maakt wel ENORM veel Reclame over hun spel.. Ook al ben ik 12, ik wil dat bier proeven.. Zal vast niet zoveel alcohol in zitten ? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik lust zelf geen bier maar als t uitkomt wil ik t wel proeven naja, whiskey is ook goed of een wijntje of een breezertje Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Sjongejonge, het moet toch niet gekker worden ? Eerst een Game van GTA, toen nog stickers van GTA, Kluisje van GTA, T-Shirt's van GTA, sleutelhangers van GTA, Posters van GTA, Skin op je Console van GTA, Boeken over GTA en dan nu nog Bier van GTA ? Rockstar maakt wel ENORM veel Reclame over hun spel.. Ook al ben ik 12, ik wil dat bier proeven.. Zal vast niet zoveel alcohol in zitten ? I hoop het dan wil ik het ook een keer proeven .Echt vet dat R* zoveel reclame maakt Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 meot ik cker een keertje proeven:D ben in juni in duitsland voor 2 weken aan het werk dus komt mooi uit:D Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Nou wat voor smaak zal het hebben zal wel lkkr zijn... Reageren
Carl-J Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 wil ik wel proeven, zal wel smaken naar piswater .... alleen jammer dat het bij onze Zuiderburen word gebrouwd en niet hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.