Jump to content

Deal of Revenge?

snowguard3

Recommended Posts

Ok ik heb revenge gedaan...daarna kreeg ik telefoon van Roman dat ik om 10am bij de kerk moet zijn maar ik zie niks op de map :(![/font]

Waarschijnlijk is het nog vroeg en eenmaal je dicht bij het uur komt krijg je pas iets op de map zoals bij sommige missies.

[/font]

Delen op andere websites

Ok ik heb revenge gedaan...daarna kreeg ik telefoon van Roman dat ik om 10am bij de kerk moet zijn maar ik zie niks op de map :(![/font]

Waarschijnlijk is het nog vroeg en eenmaal je dicht bij het uur komt krijg je pas iets op de map zoals bij sommige missies.

[/font]

ja maar moet ook nog Assassin missions doen

Delen op andere websites

De assasins missies staan los van de verhaallijn. Ze hebben hier dus verder geen invloed op, maar voor het behalen van de 100% moeten ze natuurlijk wel behaald worden.

Aangezien je voor revenge gekozen hebt, zal Niko om 8:00 uur automatisch eerst Kate bellen. Je moet haar dan ophalen en vervolgens naar de kerk rijden.[/font]

Succes!

Delen op andere websites

De assasins missies staan los van de verhaallijn. Ze hebben hier dus verder geen invloed op, maar voor het behalen van de 100% moeten ze natuurlijk wel behaald worden.

Aangezien je voor revenge gekozen hebt, zal Niko om 8:00 uur automatisch eerst Kate bellen. Je moet haar dan ophalen en vervolgens naar de kerk rijden.[/font]

Succes!

Yep de credits rollen nu over mijn tv :)

Delen op andere websites

Ik zou toch de deal kiezen, dan krijg je een smak geld. Zo'n eind past best goed dat Roman dood gaat, maarja ik had Revenge gekozen. Vandaar dat ik nu graag de deal wil kiezen. :7

Delen op andere websites

Ik zit nu redelijk dicht bij het einde en ik denk dat ik Revenge ga kiezen. Ik vind dat Dimitri dood moet omdat je voor hem vuile werkjes moet opknappen, zoals Faustin vermoorden.[/font]

Delen op andere websites

Ik zit nu redelijk dicht bij het einde en ik denk dat ik Revenge ga kiezen. Ik vind dat Dimitri dood moet omdat je voor hem vuile werkjes moet opknappen, zoals Faustin vermoorden.[/font]

Ja je moet voor revenge kiezen..Ik denk dat dat het beste is want Roman gaat niet dood maar kate wel :([/font]

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...