Prnst Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Ik heb iets grappigs ontdekt: Als je de missie Taking in the Trash van Ray hebt gedaan, krijg je kleren van de Liberty City Vuilophaaldienst. Op dat pak staat LSD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Inderdaad, en LSD is een drugs en in GTA SA was LSD Los Santos Delivery . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Deze had ik nog niet ontdekt en ook nog nergens gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Kun je die kleren nog ergens saven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the max Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Ik heb iets grappigs ontdekt: Als je de missie Taking in the Trash van Ray hebt gedaan, krijg je kleren van de Liberty City Vuilophaaldienst. Op dat pak staat LSD. heb ik al vermeld in het Verwijzingen en Geintjes Topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Kun je die kleren nog ergens saven? Als het goed is zijn deze automatisch aan je kledingkast toegevoegd, toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 LSD staat ook voor Lambo Style Doors Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Inderdaad, en LSD is een drugs en in GTA SA was LSD Los Santos Delivery . vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 voor wat staat lsd in gta iv eigleijk? greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik ben erachter gekomen en het betekent: Liberty State Delivery, maar wat heeft dat met vuilnisophalen te maken? Het stond op een loods ergens in een haven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 deze vindt ik niet echt goed 900STE POST WHOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 vind em wel leuk, was er al achter gekomen toen ik een keer online aan het spelen was maar niet zo opgelet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.