Jump to content

Knipperlichten


Dragomije

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • djeet

    4

  • Dragomije

    4

  • Jacky-2007

    3

  • Destilios

    3

Weet iemand hoe je je knipperlichten aan doet op GTA iv bij de ps3? het lukte me 1 keer maar wist niet hoe ik het deed

Niet. :N

Maar als je het één keer gelukt is zou ik ook wel eens willen weten hoe je het gedaan hebt. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe je je knipperlichten aan doet op GTA iv bij de ps3? het lukte me 1 keer maar wist niet hoe ik het deed

Niet. :N

Maar als je het één keer gelukt is zou ik ook wel eens willen weten hoe je het gedaan hebt. :?

Nu ben ik ook benieuwd?! Zat je niet achterin een taxi ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het ook meerdere malen gelukt om de knipperlichten te gebruiken.

Het moet ergens een combinatie zijn met de toetsen, maar welke weet ik niet juist.

Als je bv een auto steelt aan het rode licht, die rechts wilt afslaan en je kruipt erin blijven zijn knipperlichten branden.

maar ik heb 2x gehad dat ik een auto al een tijdje mee aan het rijden was en dat ik plots m'n knipperlichten aan had.

Link to comment
Delen op andere websites

mischien als je navigatie aan staat dat ze automatisch gaan knipperen
Nee, dit werkt ook niet.

Alle auto's in New York kunnen knipperlichten, alleen de auto waar jij in zit niet. :N Rockstar Games heeft ook al de 'koplampen' erin gezet. Dat je zelf kan kiezen wanneer je je Koplampen aan doet. Maar knipperlichten is helaas niet mogelijk. Rockstar Games werk aan pure realiteit, maar ze kunnen lang niet alles erin maken.;)

Maar als jullie beweren dat het kan, dan ben ik toch wel erg benieuwd. ;)

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

:klap: laat het me maar weten als je weet hoe je knipperlichten moet gebruiken lijkt me echt tof als het werkt.

maar volgens mij kan het niet want bijna alles word wel in de tekst linksbovenin uitgelecht hoe het werkt ook grote licht aan etc.

maar echt tof als het werkt :bier:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukte me weer maar ik drukte heel snel allemaal knoppen agterelkaar aan in nu weet ik nog niet hoe het werkt xD

hmm... mischien moet het wel met de d-pad ik zal als ik thuis kom ook eens uitproberen of het me gaat lukken ^_^

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het ook meerdere malen gelukt om de knipperlichten te gebruiken.

Het moet ergens een combinatie zijn met de toetsen, maar welke weet ik niet juist.

Als je bv een auto steelt aan het rode licht, die rechts wilt afslaan en je kruipt erin blijven zijn knipperlichten branden.

maar ik heb 2x gehad dat ik een auto al een tijdje mee aan het rijden was en dat ik plots m'n knipperlichten aan had.

Slim, als je een auto pikt, gaat het alarm af en beginnen de lampen te knipperen. Oh ja, dan mag je natuurlijk alleen recht door rijden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

het komt er dus eigenlijk op neer dat je als je al knipperlichten kan gebruiken

je gewoon alle knoppen op je controller moet indrukken en hopen dat het werkt :engel::bonk:

heb ik het zo goed :D??

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...