Jump to content

Knipperlichten


Dragomije

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • djeet

    4

  • Dragomije

    4

  • Jacky-2007

    3

  • Destilios

    3

Helaas kan dit niet. Soms is het ook wel is zo bij delen uit de vorige GTA's. Het is waarschijnlijk gewoon een bug. Het kan ook zo zijn, dat je net op een knopje drukte en dat het knipperlicht toen ging knipperen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, vandaag heb ik het ook weer gehad toen ik de missie deed om Playboy X of Dwayne te vermoorden[/font]Toen ik naar Playboy reed, kwam er plots een taxi uit een zijstraat, Drukte ik de remtoets in en nog een paar andere toetsen, en toen knipperde m'n linker knipperlicht terug.

Dus wss is het wel mogelijk, of zoals sommigen zeggen is het mss wel een bug!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gister ook van alles geprobeerd maar het kan gewoon niet :duh:

volgens mij zijn dit gewoon allemaal weer van die spook verhaaltjes, zoals ik heb daar en daar een spook gezien moet je daar maar eens blijven w8ten en dat er vervolgens gewoon helemaal nix komt..

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha! :schater: Wat boeit het knipperlicht nou vraag ik me af? Wow leuk, ik kan me knipperlicht aan doen, moet je zien! :schater:

Maarja zal wel aan de leeftijd liggen, maakt ook verder niks uit hoor :D , ieder z'n ding toch ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha! :schater: Wat boeit het knipperlicht nou vraag ik me af? Wow leuk, ik kan me knipperlicht aan doen, moet je zien! :schater:

Maarja zal wel aan de leeftijd liggen, maakt ook verder niks uit hoor :D , ieder z'n ding toch ^_^

Mij boeit het wel.

Als ik gewoon in mijn vrije tijd netjes door de stad wil rijden en gewoon ff een normaal mens zijn :engel: .. dan wil ik ook mijn knipperlicht kunnen aanzetten voor af te slaan :ch:

Bewerkt: door Tommy The Best
Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha! :schater: Wat boeit het knipperlicht nou vraag ik me af? Wow leuk, ik kan me knipperlicht aan doen, moet je zien! :schater:

Maarja zal wel aan de leeftijd liggen, maakt ook verder niks uit hoor :D , ieder z'n ding toch ^_^

Mij boeit het wel.

Als ik gewoon in mijn vrije tijd netjes door de stad wil rijden en gewoon ff een normaal mens zijn :engel: .. dan wil ik ook mijn knipperlicht kunnen aanzetten voor af te slaan :ch:

Mee eens, maar ik ben het toch eens met Think en Ididdie, als het een mogelijkheid zou zijn geweest was het wel in de tutorial uitgelegd, net zoals het grootlicht. Door dit topic had ik even wat impulsieve hoop, maar het zal idd bij diegenen die het hebben meegemaakt een bug zijn geweest. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha! :schater: Wat boeit het knipperlicht nou vraag ik me af? Wow leuk, ik kan me knipperlicht aan doen, moet je zien! :schater:

Maarja zal wel aan de leeftijd liggen, maakt ook verder niks uit hoor :D , ieder z'n ding toch ^_^

Mij boeit het wel.

Als ik gewoon in mijn vrije tijd netjes door de stad wil rijden en gewoon ff een normaal mens zijn :engel: .. dan wil ik ook mijn knipperlicht kunnen aanzetten voor af te slaan :ch:

idd , daarom wou ik het ook weten het is ook leuk om soms even rustig aan te rijden en je aan de regels te houden

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha! :schater: Wat boeit het knipperlicht nou vraag ik me af? Wow leuk, ik kan me knipperlicht aan doen, moet je zien! :schater:

Maarja zal wel aan de leeftijd liggen, maakt ook verder niks uit hoor :D , ieder z'n ding toch ^_^

Nja, als het dan aan de leeftijd ligt, zal het eerder aan me ogen liggen en aan me verstand. als ik meerdere toetsen indruk en dan m'n knipperlichten aangaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 21 jaar, en je mag gerust al men berichten die ik plaatste herbekijken, er staat niets van onzin in.

Ik zal zelfs nooit iets beweren dat ik niet zeker ben.

Maar ik heb het ook al meegemaakt.

Ik reed gewoon rechtdoor en na een aanrijding met een andere wagen begon men rechter pinker te flikkeren.

ik dacht dat het een aanwijzing was dat ik naar rechts moest, ik dus naar rechts, maar daar moest ik dan zelf men afslagen maar weer bepalen. Dus gewoon lekker bij men flikker genomen. :duh:

verder niet meer meegemaakt dus heb ik ook helemaal geen verklaring...

Grtz lote8930

Link to comment
Delen op andere websites

Heb bij een vriend van me alle toetsen uitgeprobeerd,maar de knipperlicht ging niet aan.

Maasr ik heb misschien een idee hoe het wel kan.

Toets in houden voor groot licht,en dan naar links of rechts doen.(misschien wil het,misschien niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha! :schater: Wat boeit het knipperlicht nou vraag ik me af? Wow leuk, ik kan me knipperlicht aan doen, moet je zien! :schater:

Maarja zal wel aan de leeftijd liggen, maakt ook verder niks uit hoor :D , ieder z'n ding toch ^_^

Nja, als het dan aan de leeftijd ligt, zal het eerder aan me ogen liggen en aan me verstand. als ik meerdere toetsen indruk en dan m'n knipperlichten aangaan...

Dat roep je nu al een paar keer maar welke toetsen dan :?

En ga nu niet zeggen dat je het niet weet.... Als je zo zeker van je zaak bent weet je toch ook welke toetsen je hebt ingedrukt.

Als het mij zou overkomen zou ik een uur lang alles proberen tot ik zeker wist welke toetsen het waren... (Dit om niet aan mijn ogen en verstand te hoeven twijfelen :bonk::schater: )

Dus ga mij nu niet wijsmaken dat je het niet weet.... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha! :schater: Wat boeit het knipperlicht nou vraag ik me af? Wow leuk, ik kan me knipperlicht aan doen, moet je zien! :schater:

Maarja zal wel aan de leeftijd liggen, maakt ook verder niks uit hoor :D , ieder z'n ding toch ^_^

Nja, als het dan aan de leeftijd ligt, zal het eerder aan me ogen liggen en aan me verstand. als ik meerdere toetsen indruk en dan m'n knipperlichten aangaan...

Dat roep je nu al een paar keer maar welke toetsen dan :?

En ga nu niet zeggen dat je het niet weet.... Als je zo zeker van je zaak bent weet je toch ook welke toetsen je hebt ingedrukt.

Als het mij zou overkomen zou ik een uur lang alles proberen tot ik zeker wist welke toetsen het waren... (Dit om niet aan mijn ogen en verstand te hoeven twijfelen :bonk::schater: )

Dus ga mij nu niet wijsmaken dat je het niet weet.... :duh:

Probeer dan even de manier die ik beschreef.(post boven jou post)

Misschien werkt dat wel.

Kan het zelf niet proberen,want ik heb GTA IV niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...