PetitPierreIV Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik heb dit maar een keer gehad, en dat was een bug, zoveel is zeker, want ik stal een auto met de knipperlicht aan, en bleef doorrijden en hij bleef aan, maar toen ik afsloeg ging ie af... Dus ik denk zelf aan een buggie!
Hayte Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Bestaat niet, in de spelgids staat het niet vermeld en wel de koplampen dus give it up gast, in de spelgids staan de cheats ook niet, maar die bestaan wel... als het niet in de gids staat, betekent het nog niet dat het niet kan...
djeet Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Misschien is het een bug, misschien is het een combinatie, ik weet het niet zeker. Maar ik ben wel zeker dat het me al een paar keer is overkomen dat me pinkers aan gaan. Zoals ik eerder zij, bij een botsing toen ik de crash wou vermijden drukte ik allerlei knoppen in en toen gong me rechter pinker. Dus ik blijf bij m'n standpunt het bestaat echt, ook al staat niet beschreven hoe maar het lukt om ze aan te zetten. Mss door bug, mss door enige combinaties, maar het bestaat.
Jacky-2007 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Wellicht is het een idee voor diegenen onder ons die hier graag een definitief antwoord op willen, dit naar R* te mailen. Zoals het hier nu gaat hebben we straks dikke discussies, overbodig. Vraag het R*, en post het antwoord hier gewoon! @ FerryN hieronder: niemand houdt mij tegen, maar ik vind het vrij onbelangrijk, dus ga ik daar niet onnodig moeite voor doen... Wil wel een hint geven, google Dan Houser ICES. Bewerkt: 30 mei 2008 door Jacky-2007
FerryN Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Wellicht is het een idee voor diegenen onder ons die hier graag een definitief antwoord op willen, dit naar R* te mailen. Zoals het hier nu gaat hebben we straks dikke discussies, overbodig. Vraag het R*, en post het antwoord hier gewoon! Wie houd je tegen?
Luccie1997 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Het lukte me weer maar ik drukte heel snel allemaal knoppen agterelkaar aan in nu weet ik nog niet hoe het werkt xD hmm... mischien moet het wel met de d-pad ik zal als ik thuis kom ook eens uitproberen of het me gaat lukken Kan het misschien niet zijn dat als je de R3 toets indrukt en dan een kant op beweegt met de stick?
Rogier0202 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) nou ik wil niet veel zegen maar een vriend van mij die heb de xbox 360 en die speelt ook gta iv en hem is het ook gelukt om ze knipperlichten aan de krijgen dus het is volgends mij wel mogelijk hij zegt nammelijk dat je het met x moet doen en ik denk dat je dan gewoon naar de kant moet sturen waar je heen wil Bewerkt: 13 augustus 2008 door Rogier0202
LXZ-76 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 nou ik wil niet veel zegen maar een vriend van mij die heb de xbox 360 en die speelt ook gta iv en hem is het ook gelukt om ze knipperlichten aan de krijgen dus het is volgends mij wel mogelijk hij zegt nammelijk dat je het met x moet doen en ik denk dat je dan gewoon naar de kant moet sturen waar je heen wil Heb het net geprobeerd en dan gaat alleen het grootlicht aan, ik denk dat het toeval is dat mensen op een knop drukken en die bug verschijnt. Dit is niet mogelijk, maar misschien komt het met de downloadable content mee.
Wienish Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Misschien is het een bug, misschien is het een combinatie, ik weet het niet zeker.Maar ik ben wel zeker dat het me al een paar keer is overkomen dat me pinkers aan gaan. Zoals ik eerder zij, bij een botsing toen ik de crash wou vermijden drukte ik allerlei knoppen in en toen gong me rechter pinker. Dus ik blijf bij m'n standpunt het bestaat echt, ook al staat niet beschreven hoe maar het lukt om ze aan te zetten. Mss door bug, mss door enige combinaties, maar het bestaat. Geloof me, dat is niet door die knoppen o.O
needhack Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 lol weet je hoe je de knipperlichten moet gebruiken? maak 1 achterlicht kapot en rem dan elke seconde. waha maar ff serieus het KAN niet...
Dvt Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 lol weet je hoe je de knipperlichten moet gebruiken? maak 1 achterlicht kapot en rem dan elke seconde.waha maar ff serieus het KAN niet... GAst, je hebt zojuist een giga bump van bijna een jaar gepost...
Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 GAst, je hebt zojuist een giga bump van bijna een jaar gepost... Inderdaad, maar dit is niet aan jou om dit te zeggen... needhack, wil je in het vervolg even naar de datum van de laatste post kijken voor je een post plaatst in een topic? Alvast bedankt. Dit topic krijgt een slotje om eventuele verdere nutteloze reacties te voorkomen.
Recommended Posts