Jump to content

Het vliegveld


NoSe

Recommended Posts

Yezzur,

Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden.

De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.

ik weet geen oplossing sorry , ik krijg ook altijd gelijk politie en de hele mikmak achte me aan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Yezzur,

Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden.

De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.

Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd...

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Yezzur,

Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden.

De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.

Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd...

Thnx... zal wel even kijken...zit nu alleenmaar btje te kloten met flying rats en stunt jumps.heb alles al gehaald verder ...

Link to comment
Delen op andere websites

Yezzur,

Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden.

De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.

Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd...

dat kan tog niet weet ik zeker want als je 2 sterren hebt en je rijd in politieauto merken ze je nog steeds

Link to comment
Delen op andere websites

Yezzur,

Heeft iemand een idee om ongestoord het vliegveld te betreden.

De coppers komen altijd als ik bijna bij de helikopters ben aangekomen, zwaar irritant.

Die vraag heb ik eerder langs zien komen. Er staan daar van die auto's met één oranje zwaailichtje op het dak, die rijden er ook ongestoord rond. Misschien dat als je er daar ééntje van "overneemt", dat je dan wel ongezien rond kan rijden? Heb het zelf nog niet geprobeerd...

dat kan tog niet weet ik zeker want als je 2 sterren hebt en je rijd in politieauto merken ze je nog steeds

Je moet gewoon met een auto tot aan de helikopter rijden dat ding jatten en wegvliegen op het vliegveld kan je niet blijven hangen

Link to comment
Delen op andere websites

Als het je alleen om die heli's daar gaat kan je ook gewoon naar een lokaal politie bureau om er daar eentje mee te pikken. Je moet alleen wel met een heli het dak op. Krijg je hoogstens een ster van dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het je alleen om die heli's daar gaat kan je ook gewoon naar een lokaal politie bureau om er daar eentje mee te pikken. Je moet alleen wel met een heli het dak op. Krijg je hoogstens een ster van dacht ik.

Ok Koel, thnx.

Jammer dat je net zoals in GTASA geen vliegtuigen kunt kapen, dat was echt de shit!

Link to comment
Delen op andere websites

wat dacht je van cheats :tu:

En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen?

Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels.

Link to comment
Delen op andere websites

wat dacht je van cheats :tu:

En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen?

Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels.

Das wel een goeie tip, thnx.. btw , ik ben niet van de cheats he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wat dacht je van cheats :tu:

En als ie nou op de Xbox speelt? en de achievements wil doen?

Dan moet ie even multiplayer selecteren in z'n telefoon en op Party Mode klikken. Dan kan hij als hij dat wilt ongestoord in z'n eentje of met anderen het vliegveld verkennen zonders cheats of wanted levels.

Das wel een goeie tip, thnx.. btw , ik ben niet van de cheats he ;)

Geen dank... Ik startte de party mode voor het eerst afgelopen nacht. Even kijken wat het is. Gewoon multiplayer had ik al gedaan. Maar als je een clan hebt, is party mode sowiezo beter omdat je dan zelf als het ware kiest met wie je speelt.

EDIT: Laatste zin meer leesbaar gemaakt.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...