krukkie13 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 als ik gta wil installeren dan krijgt ik een fout melding ik heb hem er laast nog opgehad maar we hebben een andere computer DVD speler is nog wel hetzelfde dit is de foutmelding: Feature: GTA SA game data componet: audio File: D;/data2.CAB error: gegevensfout ( cyclischereduantiecontrole) dit gebeurt bij het 5e blokje Kan iemand mij AUB helpen? GR Krukkie Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Zoals ik het zie is je DVD van SA beschadigd. Zolang die beschadiging op een punt zit waar niet naar wordt gekeken tijdens het spelen heb je hier geen last van omdat je 'm al geïnstalleerd had. Nu je 'm echter opnieuw wilt installeren zorgt die beschadiging ervoor dat het installeren spaak loopt. De volgende dingen kan je uitproberen: DVD van SA van iemand anders lenen en installeren en daarna kan je je eigen DVD gebruiken om het spel te spelen jou DVD bij een bepaald bedrijf laten schoonmaken / herstellen, is echter niet 100% gegarandeerd dat dit lukt nieuwe kopen Bewerkt: 21 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
krukkie13 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Zoals ik het zie is je DVD van SA beschadigd. Zolang die beschadiging op een punt zit waar niet naar wordt gekeken tijdens het spelen heb je hier geen last van omdat je 'm al geïnstalleerd had. Nu je 'm echter opnieuw wilt installeren zorgt die beschadiging ervoor dat het installeren spaak loopt. De volgende dingen kan je uitproberen: DVD van SA van iemand anders lenen en installeren en daarna kan je je eigen DVD gebruiken om het spel te spelen jou DVD bij een bepaald bedrijf laten schoonmaken / herstellen, is echter niet 100% gegarandeerd dat dit lukt nieuwe kopen dat is een probleem want ik heb hem met deze beschadigde CD ook geinstalleerd Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Zoals Koe al zei, je kunt het spel de eerste keer wel installeren, je kunt hem daarna spelen, maar als je er krassen op zitten en je hem later eens opnieuw wilt installeren, werkt het spel niet meer. Reageren
krukkie13 Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Zoals Koe al zei, je kunt het spel de eerste keer wel installeren, je kunt hem daarna spelen, maar als je er krassen op zitten en je hem later eens opnieuw wilt installeren, werkt het spel niet meer. maar met deze beschadigde CD heb ik hem al een keer geinstalleerd voor 2 weken terug ofzow heb hem wel nieuw gekocht maar in die 2 weken hebben we een andere PC gekregen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 In twee weken tijd heb je ook tijd genoeg om er een aantal nieuwe verse krassen op te zetten. Het heeft geen zin om dit nogmaals uit te leggen, het antwoord blijft hetzelfde. Reageren
krukkie13 Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 oke dan is goed je heb wel gelijk gewoon niet bij nagedacht omdat ik het graag weer wil doen groeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.