Duke_Dick Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 hej, ik heb net via de download pagina "Vice City 100%" gedownload, maar waar moet ik hem in zetten? (in de map van vice city, maar waar?) het is een .rar bestand.. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Je moet éérst het .rar bestand uitpakken. Dat kun je doen met Winrar, die je >>[ul=www.winrar.nl]hier[/url]<< kunt downloaden. Na het downloaden ervan open je het .rar bestand van ''Vice City 100%'' en pak je het uit. Nu plaats je het bestand, genaamd 'GTAVCsf*.b[/i'] in de 'Vice City User Files'. Die vind je in 'Mijn Documenten'. Start daarna Vice City op en start de savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Duke_Dick Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 oke, zal kijken of het werkt, bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.