Bossinkje Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hey! Heb net weer ff een sig gemaakt. Deze is erg simpel,ik weet het,maar ik ben hier helemaal niet goed in,en gebruik geen Photoshop,maar iets anders,dat niet echt is uitgebreid. Rates/comments? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik denk dat het echt geen nut heeft om sig's te laten raten die je zelf met Paint gemaakt hebt. Ik denk dat het gewoon allemaal laage cijfers zijn omdat je gewoon een plaatje hebt gemaakt, met wat tekst. Dat is alles. Zoals ik kan zien heb je gewoon de voorkant van een auto als plaatje genomen, en daar helemaal niet goed passende tekst bij geplakt. Dat is alles, dus ik geef het niet meer dan een 2/10 . Denk eens aan een ander lettertype, en meer plaatjes. En ik zou PS echt gaan gebruiken. Gebruik anders de Trial . Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Hij is inderdaad sipel ja Het Citroën logo, van deze tijd heb je mooi gedaan met daarin Bossinkje. Alleen, Bossinkje moet iets schuiner staan, zodat het lijkt alsof het echt in de grill staat Verder niks op aan te merken, 6,5/10 Bewerkt: 21 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Bossinkje Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 @ Unmountable Tijmen:Met foto's bewerken enzo heb ik zobiezo geen ervaring. En voor de zoveelste keer: Ik gebruik geen Paint!! Reageren
KJF Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 En voor de zoveelste keer: Ik gebruik geen Paint!! Ik vraag me dan wel af wat je wel gebruikt? On-Topic: Ik vind het nogal een simpele sig gewoon een plaatje opgeplakt en erin geschreven, je hebt dan wel de goede kleuren gebruikt: 4/10 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik gebruik PhotoImpact,een soort van PhotoShop,maar dan minder uitgebreid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.