KJF Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik vraag me af hoe je een tekstbalk maakt zoals donwell heeft gedaan. Dus zoals HIER kan iemand mij helpen?? Reageren
M4X Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Maak een nieuwe layer aan en pak de rectangle tool (rechtsonder onder de tekst tool) of maak op een andere manier een vierkant balkje aan zoals jij het wilt. Voeg vervolgens bij Layer -> Layer Style -> Stroke een border toe, en verlaag de opacity van de layer totdat je er tevreden mee bent. Als het goed is is je resultaat dan ongeveer zoals bij Donwell, en als je het nog preciezer wilt weten zou ik Donwell even een pb sturen Reageren
KJF Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Maak een nieuwe layer aan en pak de rectangle tool (rechtsonder onder de tekst tool) of maak op een andere manier een vierkant balkje aan zoals jij het wilt. Voeg vervolgens bij Layer -> Layer Style -> Stroke een border toe, en verlaag de opacity van de layer totdat je er tevreden mee bent. Als het goed is is je resultaat dan ongeveer zoals bij Donwell, en als je het nog preciezer wilt weten zou ik Donwell even een pb sturen Thank you! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.