Jesperkaj Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Hallo, Ik zat even een paar GTA IV trailers te kijken toen ik plotseling 'Trialer 5' zag staan. Filmpje http://www.youtube.com/watch?v=H2OYjKrW8-0 Maar er zijn maar 4 trailers, dus hoe kan er überhaupt een 5e zijn of is deze gewoon fake. Gr. Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Dat is de televisie commersial van gta4. Deze is ook al enkele malen op de buis geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Dat is de televisie commersial van gta4. Deze is ook al enkele malen op de buis geweest. Hé, dat wist ik ook wel , maar mensen zeggen dat dit de officiële trailer 5 is. PS: Die reclame is volgens mij ietje anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Dat is de televisie commersial van gta4. Deze is ook al enkele malen op de buis geweest. Hé, dat wist ik ook wel , maar mensen zeggen dat dit de officiële trailer 5 is. PS: Die reclame is volgens mij ietje anders. Het is wel een officieële reclame. Maar het heet volgens mij niet officieel "trailer 5". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 De trailer op TV is anders maar het komt op hetzelfde neer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.