Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Er is geen xbox 360 versie he, GTASA vindt ik toch wel de shit

Bedoel je dat er geen XBox 360 versie van GTA SA is?

Zover ik weet kun je XBox-games ook op de XBox 360 spelen, maar kan ernaast zitten. :Y

Geplaatst:
Er is geen xbox 360 versie he, GTASA vindt ik toch wel de shit

Bedoel je dat er geen XBox 360 versie van GTA SA is?

Zover ik weet kun je XBox-games ook op de XBox 360 spelen, maar kan ernaast zitten. :Y

Je kan SA op Xbox360 hoor. :Y

Geplaatst:

Klopt, je kunt gewoon de gewone Xbox versie kopen, die doet het ook alleen de meeste cheats niet omdat de Xbox 360 controller een paar buttons niet heeft.

Geplaatst:
Klopt, je kunt gewoon de gewone Xbox versie kopen, die doet het ook alleen de meeste cheats niet omdat de Xbox 360 controller een paar buttons niet heeft.

Worden die niet vervangen door een paar knoppen die de 360 wel heeft en de andere niet? Dan heb je wel een probleempje.

Geplaatst:

Wat ik opmaak uit de site van Xbox, is dat je een externe harde schijf voor de Xbox moet bezitten en dat de game in de lijst van games die zogenaamd 'backward compatible' zijn, moet voorkomen. En GTA San Andreas staat daar, dus dat kan. Voorwaarde is dus wel die harde schijf ;)

Geplaatst:

Als je hem poep vind koop je hem toch niet :puh:

Nee geintje.

maar ik zou denken dat je wel Xbox spellen op een 360 kan spelen :|

Anders is het gewoon geldklopperij :(

Geplaatst:

Zoals VWO-er al zei: er is een lijst met spellen die 'backwards compatible' zijn. Zo'n lijst wordt alleen gemaakt als er dus ook spellen zijn die dat niet zijn. Je kan dus op voorhand niet zeggen dat elk spel voor de XBOX ook kan worden gespeeld op de XBOX-360. En ook alleen als er een HDD in zit. Je zal dus eerst die lijst na moeten lopen om er zeker van te zijn of het wel of niet kan.

Geplaatst:
Zoals VWO-er al zei: er is een lijst met spellen die 'backwards compatible' zijn. Zo'n lijst wordt alleen gemaakt als er dus ook spellen zijn die dat niet zijn. Je kan dus op voorhand niet zeggen dat elk spel voor de XBOX ook kan worden gespeeld op de XBOX-360. En ook alleen als er een HDD in zit. Je zal dus eerst die lijst na moeten lopen om er zeker van te zijn of het wel of niet kan.

Jah idd, niet alle spellen zijn compatible das wel nep.... Thnx anyway ik ga die list ff checken.qua mogelijkheden vindt ik GTASA uitgebreider dan GTAIV gek genoeg, ik zal wel een van de weinge zijn die dat vindt.

Geplaatst:

Ik heb de xbox gta trilogy package. Dus GTA 3, VC en SA in 1 box en ze werken gewoon op mijn xbox360. Van de xbox site moest ik wel even een programmaatje installeren om oude xbox spellen op de 360 te kunnen spelen.

Geplaatst:
Ik heb de xbox gta trilogy package. Dus GTA 3, VC en SA in 1 box en ze werken gewoon op mijn xbox360. Van de xbox site moest ik wel even een programmaatje installeren om oude xbox spellen op de 360 te kunnen spelen.

Ok koel.. ik ga het vanavond ff proberen dan.

Geplaatst:

nee dat is niet waar want de witte en zwarte knop (xbox) zijn nu de LB en de RB (360).

dus je kan gewoon cheats gebruiken!

Geplaatst:
Wat ik opmaak uit de site van Xbox, is dat je een externe harde schijf voor de Xbox moet bezitten.

Dat is wel minder, ik heb zo'n 64mb Memery Unit en daar kan het dus niet op. Tenzij ik een zo'n harde schijf van 100 euro koop, maar dan kan ik net zo goed een PS2+GTA:SA kopen.

Ik had ook ergens gelezen dat je een update via Xbox live nodig hebt om hem te kunnen spelen, klopt dat?

Geplaatst: (bewerkt)
Wat ik opmaak uit de site van Xbox, is dat je een externe harde schijf voor de Xbox moet bezitten.

Dat is wel minder, ik heb zo'n 64mb Memery Unit en daar kan het dus niet op. Tenzij ik een zo'n harde schijf van 100 euro koop, maar dan kan ik net zo goed een PS2+GTA:SA kopen.

Ik had ook ergens gelezen dat je een update via Xbox live nodig hebt om hem te kunnen spelen, klopt dat?

Om xbox1 spellen te spelen op de xbox360 moet je inderdaad een programmaatje downloaden. Als ik me niet vergis is het gewoon een emulator. En deze kan je oa via xbox live downloaden. Zie hier http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardscompatibility.htm

Bewerkt: door DieHappy
Geplaatst:

ik speel het ook op de 360 en gaat prima .. de LB en RB zijn de witte en zwarte knop voor cheats :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...