Sergep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Ik heb GTA storyline uitgespeelt, en ik heb behoorlijk wat geld over. Kan ik daar nog iets leuks mee doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Je kan GTA IV nu voor 100% proberen uit te spelen. Hier is een checklist: Categorie Details aantal % Missies Alle storyline missie's en de assasins, races, drug delivery's en exotic export. 68% Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie's garage 2% Vrienden Open alle special abilities van alle vrienden en doe alle activiteiten (behalve die van Dwayne en Roman) 10% Activiteiten Versla de computer of een vriend bij alle activiteiten (bowling, darts, ...) 5% Random Characters Vind alle RC's en doe hun missie's (behalve die van Jeff, Cherise, Clarence en Ivan) 5% Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen van de Most Wanted-lijst 2,5% Vigilante Vermoord 20 criminelen van de On going-lijst (dit hoeft niet aan één stuk doorgebeuren) 2,5% Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5% Unique Stunt Jumps Vind en doe alle USJ's 2,5% Edit: Bron tabel: Hanneswasco Toch wel nog een leuke uitdaging vind ik. Maar ik zou niet onmiddelijk weten wat je met al dat geld moet gaan doen. Er zijn wel meer mensen die last hebben van geldoverschot. Zie hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=76070&hl=geld Bewerkt: 21 mei 2008 door Dri3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) De story line is niet het enige wat je moet doen hoor. Dit moet je nog doen: Car Thefts -- Breng alle 30 auto's naar Stevie's garage -- 2% Vrienden -- Open alle special abilities van alle vrienden en doe alle activiteiten (behalve die van Dwayne en Roman) -- 10% Activiteiten -- Versla de computer en een vriend bij alle activiteiten (bowling, darts, ...) -- 5% Random Characters -- Vind alle Random Characters's en doe hun missie's (behalve die van Jeff, Cherise, Clarence en Ivan) -- 5% Most Wanted -- Vermoord alle 30 criminelen van de Most Wanted-lijst -- 2,5% Vigilante -- Vermoord 20 criminelen van de On going-lijst -- 2,5% Flying Rats -- Vind alle 200 Flying Rats en schiet ze kapot -- 2,5% Unique Stunt Jumps -- Vind en doe alle Unique Stunt Jumps -- 2,5% @Hierboven: Waarom probeer je in te halen, en kopieer je alles van de post van Hanneswasco? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75993 @Bericht 5: Is dat een reden om in te halen, en te kopieëren? Bewerkt: 21 mei 2008 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergep Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Inderdaad een leuke uitdaging, maar ik weet nog steeds niet wat ik met mijn geld kan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 @Hierboven: Waarom probeer je in te halen, en kopieer je alles van de post van Hanneswasco? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75993 Het ziet er wel netter uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) @Hierboven: Waarom probeer je in te halen, en kopieer je alles van de post van Hanneswasco? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75993 Lol jongen aub.. vraag aan een mod dat hij jouw post boven de mijne zet.. ben je dan tevreden? Mij maakt het niet veel uit, 'k vind het een mooi tabelletje, dus ik gebruik hem, zal ik erbij zetten: "Bron: Hanneswasco" ? Wat een gezever. Edit @ visser23 (boven): Je spreekt over inhalen.. ik wist niet dat dit een wedstrijd was? ... Bewerkt: 21 mei 2008 door Dri3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 het is netter duidelijker en hij vermeld de bron wat wil je nog meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergep Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Heel leuk dit allemaal, en ook erg bedankt. Maar ik weet nog steets niet wat ik kan doen met mijn geld. Kleren kopen weet ik.. Of kun je nog speciale kleren kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) je kan met je geld kleren kopen, lapdances betalen, eten enz ... je kan ook nog naast de 100 procent checklist assassin missies doen drugsdeals voor little jacob autos stelen voor brucie zijn er minder dan voor stevie maar het is nooit gewoon stelen er komt altijd meer bij kijken en helitour missies denk ik deze heb ik nog niet gedaan dus niet zeker Bewerkt: 21 mei 2008 door freestyla Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergep Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Maar dus niets specials iets kopen? Zoals ik die andere mobiel outfid heb gekocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 nope je kan idd geen property ofzo kopen zoals in vorige gta's wel spijtig maarja en wagens steel je gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 je kan met je geld kleren kopen, lapdances betalen, eten enz ...je kan ook nog naast de 100 procent checklist assassin missies doen drugsdeals voor little jacob autos stelen voor brucie zijn er minder dan voor stevie maar het is nooit gewoon stelen er komt altijd meer bij kijken en helitour missies denk ik deze heb ik nog niet gedaan dus niet zeker Sorry maar Lapdances? Kan dat? Zo ja; waar dan? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Je gaat naar een stripclub en vind een stripper die door de stripclub rondloopt. Ze zou iets zeggen en dan moet je op een knop drukken en dan haar volgen. Dan krijg je een lapdance . Kosten van een lapdance: 1 keer: $50 Als je direct doorgaat: $100 of 150 (weet niet zeker ik ga altijd door) Als je daarna direct doorgaat: $250 (er komt nog een stripper bij ) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergep Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Jammer, ik had toch wel gehoopt op iets heel vets als een limosine chafaur of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.