Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan nog niet in een tank ik ben nu bij de 3e missie hoe kan het dat ik nog niet in een tank kan

Geplaatst:
ik kan nog niet in een tank ik ben nu bij de 3e missie hoe kan het dat ik nog niet in een tank kan

De tank komt in de loop van het spel vrij ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Als ik het zo hoor ben jij nog in het deel waarbij je voor het leger werkt, en dan vooral voor Jerry Martinez. Je hebt inderdaad een tank staan in een van de hangars, of wat het dan ook mogen zijn. Deze tank staat logischerwijs op slot. Immers, als dat niet zo zou zijn, zou je al vanaf het begin van het spel debeschikking hebben over het destructiefste voertuig uit heel het spel, wat natuurlijk vele missies wel erg makkelijk zou maken. Daarom staat de tank op het moment dat je er makkelijk bij kunt komen, op slot.

Ik weet niet precies wanneer, maar ik dacht dat na de missie Conduct Unbecoming door de basis in te sluipen de tank wel kon stelen. Ik zal zo nog even kijken wanneer hij nou open gaat.

EDIT: Helaas, het is niet na die missie. Het duurt veel langer, je moet namelijk de hele storyline voltooien om hem vrij te spelen. Gebruik dus de onderstaande methode.

Wat natuurlijk ook gewoon kan is het behalen van 6 sterren, waardoor het leger, met tanks en ander materieel, achter je aan zal gaan. Probeer nu de bestuurder van een tank via het kleine raampje aan de voorkant eruit te schieten, om zo de tank te stelen. Zoek nu twee bribes (of meer, als je die kent) en zorg dat je een veilig aantal sterren hebt om in een andere wagen te stappen en hem over te laten spuiten. Zet de tank in je garage en voila, je hebt hem veilig en wel!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Bewerkt: door $NeoSyp$

Kleine aanvulling op $neosyp$:

Als je 6 sterren hebt, ga dan richting je savehouse en zorg dat je zeker weet dat er een tank voor je huis staat (die hoef je dus niet perse gejat te hebben), save dan en ga naar buiten, daar zulle alle politie voertuigen (dus ook de tank) leeg achter gebleven zijn. Is wat makkelijker dan de 1e methode ;)

Bewerkt: door Dx11
  • 2 weken later...
je kan natuurlijk ook een cheat doen

Altijd handig die cheats!! :puh:

ze zijn handig.

maar... je heb geen zin om cheats te gebruiken omdat het cheaten is wat dan?

2 methode is makkelijkst

Bewerkt: door RoyBoow
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Als je 6 sterren hebt, ga dan richting je savehouse en zorg dat je zeker weet dat er een tank voor je huis staat (die hoef je dus niet perse gejat te hebben), save dan en ga naar buiten, daar zulle alle politie voertuigen (dus ook de tank) leeg achter gebleven zijn. Is wat makkelijker dan de 1e methode ;)

Staat de tank op dat moment niet op slot?

Geplaatst:

Staat de tank op dat moment niet op slot?

Nopee. ^_^

MegaPilot. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...