Jump to content

juggernaut problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum van deze prachtige site :)

Ik heb GTA Vice City en ik ben al een tijdje bezig met het modden van het spel voornamelijk nieuwe auto's toevoegen , en dat lukt wel aardig ondanks enkele probleempjes. Ik heb van de site van killerkip een juggernaut monstertruck voor vice city gedownload en geinstalleerd volgens de instructies van de bijgevoegde readme file. Ik heb die monstertruck verwisseld met de bf injection en nu starte ik vice city op en ik kwam in de buurt van de plaats waa de bf injection normaal staat en dan loopt vice city vast en komt er een kadertje met unhandled exeption en nog een code. Kan iemand mij helpen ? Ik heb er een screenshot van maar ik weet niet hoe ik die moet plaatsen.

Alvast Bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Oke dankjewel, ik zal er de volgende keer op letten maar dit forum is zo groot dat ik het even niet juist wist.

Hier is dus de screenshot :

juggernaut8pn.th.jpg

Het is een screenshot van op de plaats waar gta vice city vastloopt .

Bewerkt: door Thibaut

Ok ik denk dat ik ongeveer weet wat ik verkeerd heb gedaan ik ga het straks nog eens proberen en dan zal ik zeggen of het werkt of niet.

EDIT: het werktnog steeds niet ik heb hem helemaal opnieuw geinstallerd en dan ging het nog niet , ik had mijn map van gta vice city op alleen lezen gezet zoals in de readme staat maar als ik dan terug kijk op hij wel op alleen lezen staat is hij terug versprongen.

Ik heb besloten het maar op te geven met die juggernaut en ga dus een andere auto in de plaats zetten , sorry voor alle vragen.

Bewerkt: door Thibaut

Mischien is het een beetje "ouwe topics uit de sloot halen" maar toch.

ik krijg ook dat schermpje van Unhandled Exception.

ik heb de mod van gta revolution geinstaleerd en dan laad ik een nieuwe game.

ik krijg dan tijdens dat hij bezeg is met laden( op ongeveer 80% ofzo) dat schermpje.

ik druk dan op ALT+TAB en dan staat dat schermpie er.

Gta is dan niet meer te spelen( tot ik de computer opnieuw had opgestart)

Kan iemand mij hiermee helpen??

Bewerkt: door timotees
  • 2 weken later...

als je unhandled espaction (of zoiets) krijgt als je voor die auto staat moet je meestal andere wielen installeren. dan kun je vice city mod mannager (vcmm) hier download, dan zit er een xbox wheel mod automatisch bij

met hier bedoel ik gtagames.nl

Bewerkt: door evilstefboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...