Scarcetti Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 ik heb en probleem met Rockstar Custom Tracks mijn psp is aan , in zijn usb modus ik heb een audio-cd gemaakt met de liedjes die ik in gtavcs wil zetten maar RCT wilt deze niet op de psp zetten :S help aub ik snap er niets van =S Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hallo, Ik denk dat ik al weet wat er aan de hand is. Raar genoeg bestaat er enkel een Rockstar Custom Track Player voor Liberty City Stories. HIj plaatst ze automatisch in een map die voor LCS bestemd is. Echter, met een simpel trucje kun je het naar Vice City Stories brengen. Je moet namelijk de naam van de map, waarin alle omgezette nummers zitten, veranderen van 'ULES10041CUSTOMTRACKS' naar 'ULES00502CUSTOMTRACKS'. Dat is de map die Vice City Stories gebruikt voor eigen muziek. Voor meer tips over het omzetten van muziek kun je natuurlijk altijd hier kijken: Rockstar Custom Track Player (WikiGTA) Het kan echter ook zo zijn dat je bedoelt dat er iets mis gaat tijdens het omzetten van de muziek. Als dat het geval is, leg dan aub iets beter uit wat er gebeurt. Wanneer gebeurt het? Wat gebeurt er? Krijg je een foutmelding, en zo ja, wat houdt deze dan in? Dan kunnen we je verder helpen. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Scarcetti Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 wel =p ik open rct en hij geeft al de liedjes weer die er op de audio-CD staan, ik geef de liedjes hun naam ( want er staat op het begin track1 , track2 , ...) en daarna zit ik vast want ik kan niet op het icoontje van die psp klikken x( Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Wat ik denk, is dat je PC je PSP niet goed herkent. Kun je wel gewoon je data op je memory card (via usb, niet met card reader) openen? Probeer dit eens. Zo niet, probeer de kabel dan eens aan te sluiten op een andere USB poort. Sowieso hoor je een autorun te krijgen als je hem verbindt, dus als je dat krijgt, zit je qua verbinding in ieder geval goed. Als de verbinding wel werkt, moet je eens proberen er een andere, willekeurige audio cd bij te pakken. Lukt het hiermee wel om je muziek op de PSP te zetten? Als het antwoord ja is, dan is er iets mis met je audio-CD en moet je hem opnieuw branden. Of je memory card zit vol, wat natuurlijk ook kan. Controleer dat eens (probeer er bijvoorbeeld 1 nummer op te zetten in plaats van allemaal). Zo niet, dan zou ik Rockstar Custom Tracks Player eens opnieuw installeren. Wellicht dat daar de fout ligt. Mocht het ondanks deze tips toch niet lukken, dan horen we dat natuurlijk graag van je. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.