freestyla Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Iedereen weet wel al dat je niet op de landingsbaan kan zonder wanted level nu heb ik in aloqiun nog zo een plaats ondekt namelijk het civilization commitee gebouw ( VN gebouw in newyork ) dit word in liberty city ook streng bewaakt en je krijgt er ook direkt een wanted level zijn er nog zo plaatsen in liberty city ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Iedereen weet wel al dat je niet op de landingsbaan kan zonder wanted level nu heb ik in aloqiun nog zo een plaats ondekt namelijk het civilization commitee gebouw ( VN gebouw in newyork ) dit word in liberty city ook streng bewaakt en je krijgt er ook direkt een wanted level zijn er nog zo plaatsen in liberty city ? Was natuurlijk al lekker bekend, maar je krijgt zes sterren als je naar een eiland waar je nog niet mag komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Toen ik in het Industrial Park kwam werd ik ineens omsingelt door 5 politie agenten?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 doe moeilijk pak een shotgun en pak de eerstvolgende jut die je tegenkomt en schiet em 5 kilo hagel door de kop heen:D werkt altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 doe moeilijk pak een shotgun en pak de eerstvolgende jut die je tegenkomt en schiet em 5 kilo hagel door de kop heen:D werkt altijd het is me niet om de sterren te doen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.