Jump to content

cheats


genkboyke

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb Gta iv vandaag gekregen ik weet niet waar je code kan intypen ofzo ?

kan iemand me hier iets over vertellen.

Ik heb al gelezen dat je naar een nummer moet bellen maar is dat op het spel ? want als ik mijn gsm bovenhaal dan kan ik geen cijfers ingeven alleen van invites , friends, game mode ,... staat erdan

kan iemand me helpen

dank je

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk is op WikiGTA. Daar staat alle informatie over cheats. Hier is de pagina over cheats ;)

En, ik wil nog even 1 ding zeggen:

Welkom op het forum! Ik hoop dat je nog veel plezier hier zult krijgen! :)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb Gta iv vandaag gekregen ik weet niet waar je code kan intypen ofzo ?

kan iemand me hier iets over vertellen.

Ik heb al gelezen dat je naar een nummer moet bellen maar is dat op het spel ? want als ik mijn gsm bovenhaal dan kan ik geen cijfers ingeven alleen van invites , friends, game mode ,... staat erdan

kan iemand me helpen

dank je

volgens mij heb je dan nog geen missie gedaan dan moet je ff de eerste missie met roman doen dan krijg je ze tella dan kan het als het goed is wel

Link to comment
Delen op andere websites

ik klik 2X op pijltje endan ng eens maar ik kan geen nr ingeven :s:(

is dat die missie in het begin ?met Roman

dat heb ik al gedaan als ik hem nu opstart dan begint het bi zijn huis.

en bedankt al

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je xbox360 of playstation3? Op de ps3 druk je eerst op pijltje naar boven dan krijg je een leeg scherm. Alleen bij dat lege scherm kan je pijltje naar boven drukken om bij het toetsenbord te komen. Als je in het menu zit van je gsm moet je weer terug door op cirkel te drukken (ps3).

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Xbox360 druk je 2 keer op het pijltje naar boven. Dan verschijnt je mobiel waar je je nummer kan ingeven, dan typ je het nummer in. En bel je 1 keer. Daarna kan je die cheat terug vinden in je menu van je mobiel. Dat doe je onder het kopje; Cheats. Dan hoef je niet meer te bellen, maar gewoon een aantal keer er op klikken. Let overings wel op met de cheats! Het kan zo zijn dat je na een cheat de game niet meer 100% kan uitspelen :N .

Link to comment
Delen op andere websites

op ps3 as ik mijn mobieltje heb kan ik geen cijfers induwen!!!

ook al doe ik pijltje omhoog

Je moet ook eerst een bepaalde missie van 'Roman' voltooien. Ik weet niet zo 1..2..3 de missie naam uit mijn hoofd, maar ik ga het voor je opzoeken: WikiGTA

Deze reactie word dus nog bewerkt..;)

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...