genkboyke Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hallo, Ik heb Gta iv vandaag gekregen ik weet niet waar je code kan intypen ofzo ? kan iemand me hier iets over vertellen. Ik heb al gelezen dat je naar een nummer moet bellen maar is dat op het spel ? want als ik mijn gsm bovenhaal dan kan ik geen cijfers ingeven alleen van invites , friends, game mode ,... staat erdan kan iemand me helpen dank je Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Kijk is op WikiGTA. Daar staat alle informatie over cheats. Hier is de pagina over cheats En, ik wil nog even 1 ding zeggen: Welkom op het forum! Ik hoop dat je nog veel plezier hier zult krijgen! Bewerkt: 21 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 bij ps3 druk je op het pijltje om je gsm te pakken daarna druk je nog is op het pijltje en dan kan je een nummer invoeren Reageren
straydoggs Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hallo,Ik heb Gta iv vandaag gekregen ik weet niet waar je code kan intypen ofzo ? kan iemand me hier iets over vertellen. Ik heb al gelezen dat je naar een nummer moet bellen maar is dat op het spel ? want als ik mijn gsm bovenhaal dan kan ik geen cijfers ingeven alleen van invites , friends, game mode ,... staat erdan kan iemand me helpen dank je volgens mij heb je dan nog geen missie gedaan dan moet je ff de eerste missie met roman doen dan krijg je ze tella dan kan het als het goed is wel Reageren
genkboyke Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 ik klik 2X op pijltje endan ng eens maar ik kan geen nr ingeven :s:( is dat die missie in het begin ?met Roman dat heb ik al gedaan als ik hem nu opstart dan begint het bi zijn huis. en bedankt al Reageren
IV trailer Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Heb je xbox360 of playstation3? Op de ps3 druk je eerst op pijltje naar boven dan krijg je een leeg scherm. Alleen bij dat lege scherm kan je pijltje naar boven drukken om bij het toetsenbord te komen. Als je in het menu zit van je gsm moet je weer terug door op cirkel te drukken (ps3). Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Op de Xbox360 druk je 2 keer op het pijltje naar boven. Dan verschijnt je mobiel waar je je nummer kan ingeven, dan typ je het nummer in. En bel je 1 keer. Daarna kan je die cheat terug vinden in je menu van je mobiel. Dat doe je onder het kopje; Cheats. Dan hoef je niet meer te bellen, maar gewoon een aantal keer er op klikken. Let overings wel op met de cheats! Het kan zo zijn dat je na een cheat de game niet meer 100% kan uitspelen . Reageren
genkboyke Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 op ps3 as ik mijn mobieltje heb kan ik geen cijfers induwen!!! ook al doe ik pijltje omhoog Reageren
Swiggers Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 op ps3 as ik mijn mobieltje heb kan ik geen cijfers induwen!!!ook al doe ik pijltje omhoog Je moet ook eerst een bepaalde missie van 'Roman' voltooien. Ik weet niet zo 1..2..3 de missie naam uit mijn hoofd, maar ik ga het voor je opzoeken: WikiGTADeze reactie word dus nog bewerkt.. Swiggers Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Je hoeft geen missie gehaald te hebben om je telefoon te gebruiken, al vanaf het begin kan je die gebruiken om te cheaten . Reageren
genkboyke Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 hoe doe je een missie en ik kan men gsm wel gebruiken maar geen cheats ingeven op de ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.