iMaNooB Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Het spel sluit uitzichzelf af na het credits-filmpje aan het begin. Als ik dan de titel zie (GTA San Andreas) met al die kleine plaatjes dan sluit het spel na een paar seconden af. Ik snap het helemaal niet, want ik heb geen illegale versie of mods of wat dan ook, ik installeer het spel nu net. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hallo, Als ik het zo lees zou het werkelijk van alles kunnen zijn. Zeg eens: Heb je GTA: San Anreas al eens eerder gespeeld op de PC/laptop waarop je hem wilt spelen? Ik raad je allereerst aan om hem gewoon opnieuw te installeren. Maak je geen zorgen, als je al savegames had zullen deze bewaard blijven. Mocht dat niet werken, ga dan eens naar \MijnDocumenten\GTA San Andreas UserFiles en verwijder het bestand gta_sa.set. Dat bestand zorgt nog wel eens voor rare crashes, vooral direct na het installeren. Als het de eerste keer is staat dit bestand er waarschijnlijk nog niet en kun je dit dus ook niet doen. Zou je misschien de specificaties van je PC/laptop kunnen geven? Misschien heb je wel gewoon een te langzame computer om GTA: San Andreas te spelen. Dan kun je natuurlijk ook crashes verwachten. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.