Jump to content

Biker bar


Little Jacob

Recommended Posts

Ik had een vraagje, is er in gta IV weer een soort 'biker cafe' zoals de Greasy Chopper in Vice City?

Dat vond ik namelijk erg cool en altijd handig als je een motor zocht maargoed, heeft iemand zoiets gezien? Of een plek waar wat bikers rondhangen? ^_^

Alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen biker bar maar er zijn twee biker bendes the lost in alderney en the angels of death de laatste hangen altijd rond in een burgershot in dukes ze rijden beiden met zombie bikes denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen biker bar maar er zijn twee biker bendes the lost in alderney en the angels of death de laatste hangen altijd rond in een burgershot in dukes ze rijden beiden met zombie bikes denk ik.

Ik zie ze ook altijd in de buurt van Brucie in Broker. Sommige zijn gewapend en geven geen kick als je een pistool op ze richt, andere rennen als een mietje weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou een keer een Zombie stelen van een van de leden. Ik schiet rennend op de motor en dan komt de man er vanaf (ik dacht:Okee, die geeft zich over). Dan haalt hij zomaar een Shotgun uit zijn jaszak en schiet me in een keer dood en rijdt mooi verder :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen biker bar maar er zijn twee biker bendes the lost in alderney en the angels of death de laatste hangen altijd rond in een burgershot in dukes ze rijden beiden met zombie bikes denk ik.

Ik zie ze ook altijd in de buurt van Brucie in Broker. Sommige zijn gewapend en geven geen kick als je een pistool op ze richt, andere rennen als een mietje weg.

is zo met alle gangs hoor als je met baseballbat of ongewapend tegen ze vecht zulle ze terug vechten als ze ook ongewapend zijn maar enkel de bendeleden die ook een wapen dragen zullen terug vechten als je op hen schiet realistisch tog je loopt tog ook niet ongewapend op een man met ak47 af :D

ps bikers vind je ook nog eens terug in 2 underground gunshops en als security in honkers

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

ja die biker-bar is er zeker, er staat bij mij altijd zó'n biker gast voor net als vice-city en altijd 2 hellfury's ervoor of zombie's..

in het spel kan ik er zo naartoe rijden maar kan het niet zo in kaart brengen exact.

volgens mij is het hier; http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...183,184|157,157

je moet van noord naar zuid rijden en dan kijken aan je rechter-hand

suc6

Link to comment
Delen op andere websites

ja die biker-bar is er zeker, er staat bij mij altijd zó'n biker gast voor net als vice-city en altijd 2 hellfury's ervoor of zombie's..

in het spel kan ik er zo naartoe rijden maar kan het niet zo in kaart brengen exact.

volgens mij is het hier; http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...183,184|157,157

je moet van noord naar zuid rijden en dan kijken aan je rechter-hand

suc6

Zoiets ja... Da's dus in de buurt van Brucie.

Link to comment
Delen op andere websites

ja die biker-bar is er zeker, er staat bij mij altijd zó'n biker gast voor net als vice-city en altijd 2 hellfury's ervoor of zombie's..

in het spel kan ik er zo naartoe rijden maar kan het niet zo in kaart brengen exact.

volgens mij is het hier; http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...183,184|157,157

je moet van noord naar zuid rijden en dan kijken aan je rechter-hand

suc6

Zoiets ja... Da's dus in de buurt van Brucie.

Je hebt er ook een ergens in de buurt van de garage van stevie.. in broker. Moet je daar maar ook eens rondkijken daar staat ook altijd zo'n hell's angel achtige gozer voor een deur. Toen ik dat zag d8 ik hee mischien kan ik hier wel naar binnen maar dat kon helaas niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...