Jump to content

Pergorino's Pride


thierry07

Recommended Posts

hoi bij Pergorino's Pride moet je jimmy redden voordat hij dat doodgaat in dat pakhuis.

maar ik kom steeds te laat. ik heb al op wikigta gekeken maar ik kom steeds te laat.

en is het mogelijk door het het raam te springen waar je vandaan moet sniperen dan is het al veel makkelijker maar help me!!

en snel zit al een paar dagen vast bij die missie :(

alsvast bedankt voor hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik deed:

Een aantal mensen neersnipen, en daarna naar beneden gaan en rechts langs het gebouw lopen (pas wel op voor de mannatjes die je eerst tegenkomt, onder andere één op de trap aan de buitenkant van het gebouw). Als je dan linksom het gebouw weer in loopt (van de andere kant dus), zie je hem meteen zitten. Je zou dan nog een granaat naar binnen kunnen gooien, of wat mannetjes kunnen neerschieten, maar eigenlijk komt dan de cutscène.

Ik hoop dat je het zo wel lukt. In ieder geval nog veel succes ermee.

Snel genoeg? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik deed:

Een aantal mensen neersnipen, en daarna naar beneden gaan en rechts langs het gebouw lopen (pas wel op voor de mannatjes die je eerst tegenkomt, onder andere één op de trap aan de buitenkant van het gebouw). Als je dan linksom het gebouw weer in loopt (van de andere kant dus), zie je hem meteen zitten. Je zou dan nog een granaat naar binnen kunnen gooien, of wat mannetjes kunnen neerschieten, maar eigenlijk komt dan de cutscène.

Ik hoop dat je het zo wel lukt. In ieder geval nog veel succes ermee.

Snel genoeg? :duh:

ga ik morgen meteen proberen bedankt dus niet buitenom lopen maar de trap op en binnen het gebouw?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan het dan dat je te laat komt?? De cutscene begint pas als je boven bent. Je moet trouwens IEDEREEN neer sniperen en niet maar 2 ventjes. Pegorino kan wel best goed schieten dus hij kan ook welwat ventjes neerknallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem zit hem in het naar beneden komen heb ik opgemaakt uit het verhaal. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik had bij die missie alle tijd van de wereld om naar beneden te komen (bij wijze van spreken :puh: ).

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem zit hem in het naar beneden komen heb ik opgemaakt uit het verhaal. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik had bij die missie alle tijd van de wereld om naar beneden te komen (bij wijze van spreken :puh: ).
Ikke niet. Ik ging toen het gebouw in, werd overlopen door mannetjes, en maar toen was telkens die vent al dood voordat ik er was.

Maar, als je rechts langs het gebouw af loopt, en aan het einde linksom de hoek omgaat, kom je meteen bij Pergorino.

Dus niet een trap op ofzo, thierry07. Gewoon rechts van het gebouw helemal doorlopen, totdat je aan het einde van het gebouw komt. Dan links de hoek om, en dan kan je meteen naar binnen lopen. En daar zit Pergorino.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is deze missie ook gebaseerd op geluk. Ligt eraan hoe snel je ze neerschiet met je sniper en hoe snel je beneden bent.

In ieder geval ik moest deze missie gister weer doen (was opnieuw begonnen op woensdag avond) en zoals gewoonlijk deed ik er weer een paar keer over. Te laat of ik ging dood na de achtervolging, vanwege te weinig leven.

De laatste keer, schoot ik ze aardig snel neer met mijn sniper en rende daarna heel snel langs het gebouw. Inplaats van de trap op. En zo heb ik de missie gehaald. De eerste keer dat ik 'm haalde ging ik gewoon via de trap.

Vind dit eigenlijk de irritantste missie, maar niet echt moeilijk. Het is gewoon vanwege het feit dat die Jimmy soms aardig snel dood gaat. Terwijl je nog geen eens beneden bent gekomen. ;)

Bewerkt: door Farynthane
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Als je boven in het gebouw zit dan moet je eerst de vijand met de sniper uitroeien. Daarna loop je met de trap naar beneden en vermoord je de ander vijanden dan loop je niet het gebouw in maar loop je er langs, want aan de andere kant van het gebouw zit ook een ingang zonder vijanden. Het is bij mij nog nooit mislukt. Ik heb hier nog wat tips:

  • Een Assault Rifle (M4 of AK-47)
  • Als je een M4/AK-47 hebt en dan op R3 (Ps3) drukt dan zal je wapen gaan in-zoomen. Daarmee moet je proberen om headshots te maken! :)
  • Body Armor

Succes met de missie Pegorino's Pride

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

even een bump... zit hier namelijk ook vast dus heb ff gezocht of ie er al stond...

ik kom dus ook steeds te laat.

zodra de eerste paar dood zijn ren ik naar beneden (ongeveer beneden aangekomen krijg ik de melding, Rescue ... before he dies)...

onderweg schiet ik er een paar in mijn loop dood..

ik ging dus net rechtsom (zoals TomHagen), maar dan ben ik net te laat.. en sneller is bijna onmogelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is snel naar de ontmoetingsplek toelopen wanneer je die waarschuwing krijgt. Daar zal een auto staan. Schiet dus snel alle mensen dood die rond de auto staan, neem de auto en rijd ermee naar het einde van die muren. Daar zal ook een opening zijn en als je daar doorloopt zal je, rechts van je, Pergorino zien. Van zodra je dichter bij hem komt zal een cutscene starten en moet je een auto gaan achtervolgen. Pas hier wel op want Pergorino kan nog altijd sterven in de auto, door iemand die op hem schiet!

Link to comment
Delen op andere websites

even een bump... zit hier namelijk ook vast dus heb ff gezocht of ie er al stond...

ik kom dus ook steeds te laat.

zodra de eerste paar dood zijn ren ik naar beneden (ongeveer beneden aangekomen krijg ik de melding, Rescue ... before he dies)...

onderweg schiet ik er een paar in mijn loop dood..

ik ging dus net rechtsom (zoals TomHagen), maar dan ben ik net te laat.. en sneller is bijna onmogelijk...

Dus je bent altijd nét te laat, zelfs als je er om heen loopt? Dit klinkt misschien een beetje lullig maar je kan met Cross.gif (ps3) en Abutton.gif (X-doos) sprinten als je de knop snel achter elkaar indrukt. Natuurlijk kun je sneller sprinten met een (Micro) SMG dan met een Assault Rifle dus als je boven met de Sniper een paar doodschiet en dan snel een (Micro) SMG pakt dan kun je snel van de trap af sprinten en bij de rechte stukken van de trap kun je ook springen aangezien Niko erg sloom op trappen is vind ik zelf. Als je beneden bent sprint je lang het gebouw en het mannetje dat daar staat schiet je ook dood. Dan moet je nog even sprinten en eenmaal om de hoek moet je naar hem toe rennen en dan ben je als het goed is op tijd. Als het met deze tips nog niet wil lukken kun je nog een Savegame Aanvraag gaan doen. Als je niet weet hoe je dat moet doen dan moet je hier maar een kijkje gaan nemen, dat is wel alleen voor de Ps3! Voor de X-doos is het er ook wel alleen dat gaat wat moeilijker en je hebt dan waarschijnlijk minder kans dat iemand het voor je doet. Hier staat hoe het moet op pagina 2, het gaat om de post van FerryN. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik deed

alle mensen neersnipen en dan over alle trappen springen (moet je wel wat health over hebben)

en dan de rest met een M4 neerknallen

TIPS VAN WIKI GTA

Wanneer je Jimmy Pegorino moet gaan bevrijden moet je nog heen even wachten, er zal nog een vijandige Sultan aankomen rijden. Schiet hun ook nog allemaal neer, zodat je er daarna op de grond weer een paar minder hoeft uit te schakelen.

Wanneer je Jimmy Pegorino moet redden, moet je om het gebouw heen lopen, naar de achterkant. Hierdoor zal je een hoop minder vijanden hoeven af te knallen, wat kogels en Health bespaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...