The Hague Fan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 jongens, Ik had de storylijn al uitgespeeld en was inmiddels op 77% aanbeland... En ik wou wel is die begin missies doen, Ik had perongeluk de beginmissies gesaved op mijn 77% account...xD egt mega stom maarja kan ik weer opnieuw beginne met alle birdies knalle:P heeft iemand ook zo'n domme actie meegemaakt dat hij weer alles over kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) jongens,Ik had de storylijn al uitgespeeld en was inmiddels op 77% aanbeland... En ik wou wel is die begin missies doen, Ik had perongeluk de beginmissies gesaved op mijn 77% account...xD egt mega stom maarja kan ik weer opnieuw beginne met alle birdies knalle:P heeft iemand ook zo'n domme actie meegemaakt dat hij weer alles over kan doen? Zoeiets had je makkelijk kunnen voorkomen door even in het laatste slot te saven. Tja, zó erg is het nou ook weer niet lijkt me. Het verhaal is goed en nu kan je weer beslissingen nemen. Misschien had je wel verschillende gasten gedood, die je nu beter kan laten leven, zodat je ze terugziet als random character. (sommige dan) EDIT: Typo: klaten Bewerkt: 21 mei 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 jongens,Ik had de storylijn al uitgespeeld en was inmiddels op 77% aanbeland... En ik wou wel is die begin missies doen, Ik had perongeluk de beginmissies gesaved op mijn 77% account...xD egt mega stom maarja kan ik weer opnieuw beginne met alle birdies knalle:P heeft iemand ook zo'n domme actie meegemaakt dat hij weer alles over kan doen? Nu niet meer maar vroeger met de oude zeker toen ik mijn psp net had was ik het nog niet gewend en dat gebeurde wel eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Bij mij was dat in GTA LCS. Ik had net de Shoreside Redemption gehaald. Saved mijn broertje op mijn accoutn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Mijn ps3 is kapot en nu moetk weer (als ik hem terug heb) over nieuw beginnen. Zat op 60 % ofzo en al aardig van raths,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 opzich is het niet zo heel erg weet nu precies wie ik moet laten leven en is wel lache al die missie over doen:P hoef ik tenminste niet al die cutscenes te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.