claud Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) ik heb cleo2 net gedownload en ik kan hem niet installeren plz hoe moet dat het lukt me niet. de readme is niet uitgebreid genoeg om te snappen deze hoort bij een mod van de auto dingen plzzzz help ik wil de mod zo graag Bewerkt: 21 mei 2008 door claud Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Claud, Er is al een nieuwe versie van cleo: CLEO3 met CLEO3 kan je meer dan CLEO2. ik gebruik zelf CLEO3 dus ik weet alleen hoe je CLEO3 moet installeren. 1. download CLEO3 Library: Klik 2. kopier de bestanden: Cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. 3. maak een nieuw map in je gta sa directory en noem die map CLEO. daar kan je de .CS en de .CM bestanden neerzetten. volgens mij moeten CLEO2 bestanden ook werken met CLEO3!!! (trouwens ik denk dat CLEO2 je op dezelfde manier installeert.) meer informatie op: http://sannybuilder.com/ SUC6 Bewerkt: 21 mei 2008 door BC7 Reageren
claud Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Claud, Er is al een nieuwe versie van cleo: CLEO3met CLEO3 kan je meer dan CLEO2. ik gebruik zelf CLEO3 dus ik weet alleen hoe je CLEO3 moet installeren. 1. download CLEO3 Library: Klik 2. kopier de bestanden: Cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory. meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. 3. maak een nieuw map in je gta sa directory en noem die map CLEO. daar kan je de .CS en de .CM bestanden neerzetten. volgens mij moeten CLEO2 bestanden ook werken met CLEO3!!! (trouwens ik denk dat CLEO2 je op dezelfde manier installeert.) meer informatie op: http://sannybuilder.com/ SUC6 ik weet niet of het werkt maar ik heb de cleo mod etc en alles wat moet bijna er in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.