ps34live Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 ik reed bij het luxe safe huis weg eerste weg rechts en daar kwam ik een auto dealer tegen die aleen turismos hat staan op de deur van deze winkel staat een zittent paard aan gezien deze autos op feraries leken en het ferarie teken een stijgerend paard is leek mij dit een EE jullie mening? p.s. ik kan geen screenshot maken en hoe die snap map werkt weet ik ook niet dus als iemand dit voor mij doen wil vind ik dat super :$ let a.u.b. niet op spelings fouten[/font] Reageren
Little Jacob Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Haha zou goed kunnen, leuk gevonden Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Dat is het merk "Pegassi" De Infernus, een model daarvan heeft de voorkant van een Lamborghini en de achterkant van een Pagani. Reageren
ps34live Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Dat is het merk "Pegassi" De Infernus, een model daarvan heeft de voorkant van een Lamborghini en de achterkant van een Pagani. nee niet de infurnus of de comet maar die ander Reageren
PSP Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Dat is het merk "Pegassi" De Infernus, een model daarvan heeft de voorkant van een Lamborghini en de achterkant van een Pagani. even een foutje verbeteren: die garage is van Grotti en niet van Pegassi Reageren
distefano Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 en nog een foutje verbeteren , het is "ferrari" en niet ferarie Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) :$spoiler]let a.u.b. niet op spelings fouten Bewerkt: 23 mei 2008 door igi0n Reageren
Velaro Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Hieronder staat een afbeelding uit SA, met rechts het logo van Grotti. Het lijkt me iets als een rechtopstaand konijn.. (afbeelding van gtawiki.com) Bewerkt: 23 mei 2008 door Velaro Reageren
dynastus Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Hieronder staat een afbeelding uit SA, met rechts het logo van Grotti. Het lijkt me iets als een rechtopstaand konijn.. (afbeelding van gtawiki.com) Lijkt wel heel erg op het teken van ferrari. Reageren
ss_stefan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Hieronder staat een afbeelding uit SA, met rechts het logo van Grotti. Het lijkt me iets als een rechtopstaand konijn.. (afbeelding van gtawiki.com) Lijkt wel heel erg op het teken van ferrari. waar is het precies? Reageren
Velaro Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Hieronder staat een afbeelding uit SA, met rechts het logo van Grotti. Het lijkt me iets als een rechtopstaand konijn.. (afbeelding van gtawiki.com) Lijkt wel heel erg op het teken van ferrari. waar is het precies? In Rodeo (Los Santos). Aan de hand van de foto kun je het denk ik zelf wel snel vinden door wat rond te rijden in Rodeo. Reageren
ss_stefan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Hieronder staat een afbeelding uit SA, met rechts het logo van Grotti. Het lijkt me iets als een rechtopstaand konijn.. (afbeelding van gtawiki.com) Lijkt wel heel erg op het teken van ferrari. waar is het precies? In Rodeo (Los Santos). Aan de hand van de foto kun je het denk ik zelf wel snel vinden door wat rond te rijden in Rodeo. ik kan rodeo (los santos) niet vinden kun je het vertellen welk stuk van de kaart het is? Reageren
bjorn258 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 nee niet de infurnus of de comet maar die ander Dat is een superGT of een turismo. Welke weet ik niet precies Reageren
Busenitz Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) VOOR "ss_stefan" hier is een 3D afbeelding van de wijk Rodeo in Los Santos http://img65.exs.cx/img65/9436/rodeo.gif Ik denk dat het grotti gebouw+bord te vinden zijn bij het gebouw in de blok rechtsboven naast het grote gebouw. Ik heb het nog niet gecheckt, maar op de tekening ziet het er wel naar uit. Snapmap = http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=138,167 Sorry dat ik je niet geciteerd heb, maar dat ging niet op mijn pc. Bewerkt: 25 mei 2008 door Busenitz Reageren
ss_stefan Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 kun je niet gewoon als je normaal op start drukt zie je een kaart, kun je daar niet de plaats omcirkelen? dankjel wat ik kan het egt niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.