SanFierro Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hallo allemaal, ik kon t zo gauw niet vinden, maar weet iemand al of je nog in die mooie hippiebus van Truth kunt rijden buiten de missie om?? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hallo, Eigenlijk kun je de Truth-van nergens meer vinden in het spel buiten de missies om. Dit kan natuurlijk wel met een car spawner, maar dat terzijde. Er is wel een missie, waarin je zonder de missie te falen gewoon dit busje kunt meenemen, opslaan in je garage en verdergaan met de missie. Dat is namelijk in de missie 'Riot'. Hierin is het de bedoeling om veilig met Sweet in Grove Street aan te komen ondanks de rellen. Echter, het is je misschien opgevallen dat als je de missie start, en nog enkele wagens geparkeerd staan, waaronder het busje van 'the Truth'. Deze zit niet op slot en kan dus gewoon gesloten worden. Stap uit je wagen, geen zorgen, Sweet zal wel wachten. Breng hem nu naar het dichtstbijzijnde safehouse (dat tegenover de villa is) en sla hem op in de garage. Ga nu terug naar Sweet en voltooi de missie. Natuurlijk kun je hem ook gewoon in andere missies krijgen waarin de Truth voorkomt, zoals bijvoorbeeld de missie 'Are you going to San Fierro?'. Je zult de missie wel moeten falen maar dan heb je het busje wel. Maar buiten de missies om is het dus onmogelijk om het busje te krijgen. Sla hem dus op in een missie en wees er zuinig op. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 De Mothership staat voor zo ver ik weet nergens geparkeerd. Maar je kunt hem wel in een missie pakken en in je garage zetten. Je zal mischien de missie falen, maar het werkt wel. Reageren
hello123456 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 De Mothership staat voor zo ver ik weet nergens geparkeerd. Maar je kunt hem wel in een missie pakken en in je garage zetten. Je zal mischien de missie falen, maar het werkt wel. Er staat hier ergens op het forum nog een tutorial over hoe je die normaale busjes allemaal motherships laat worden, moet je maar ff zoeken. Reageren
joppie Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ook kun je een mod downloaden: 'Transfenderoverhaul' waarbij je bijna alle auto's kunt tunen bij de transfender en als je dan je camper gaat tunen, kun je een paintjob van de mothershjip op je camper krijgen. Reageren
SanFierro Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 t is gelukt Kheb Truth in brand gestoken en die failde de missie... Toen in een rustig tempo met K-Jah West uit de speakers langs de kustlijn naar LS gereden Netjes thuis in de garage afgeleverd en nu is ie van mij Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Nog even als toevoeging: er kan soms een bug voorkomen waardoor de paintjobs (en dus ook de de kleur van The Mothership) verdwijnen. Als je hem dan in je garage zet krijgt hij dus een normale kleur. Het komt soms voor, dus niet altijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.