Bierbuikje Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Rating... wel even de gek aansteken, maar dat mag niet bommen Reageren
Bossinkje Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Haha,een erg leuke sig Bierbuikje! Je hebt erg goede kleuren gebruikt,en de tekst is erg mooi! Die driewieler staat erg leuk,maar zit er nog een beetje geplakt uit(Sorry als het niet zo is :$ ) 9.5/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Haha,een erg leuke sig Bierbuikje!Je hebt erg goede kleuren gebruikt,en de tekst is erg mooi! Die driewieler staat erg leuk,maar zit er nog een beetje geplakt uit(Sorry als het niet zo is :$ ) 9.5/10 die driewieler is inderdaad geplakt.. er komt binnenkort nog een (laatste?) versie van de thumster crossmoter Reageren
2fast{0} Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Ik vind hem niet zo heel erg gelukt als ik eerlijk mag zijn. Je tekst is heel erg eenvoudig en er zit daarnaast nog eens een dikke border omheen wat er niet echt mooi uitziet, en ook tussen de dikke borders in is het zwart-wit niet mooi. Je render (fiets) staat op de goeie plek alleen is hij erg pixelig waar je denk ik nog aan moet werken. Dan komen we nog even snel bij je achtergrond, die er wel simpel uitziet maar wel goed genoeg! Probeer je teksten klein te houden en vaak netjes ineen hoekje, of die er wat speciaals mee. Doe er vooral geen dikke border omheen want dat verpest vaak je hele tekst, en dat is erg jammer. Mvg, 2fast{0} Bewerkt: 23 mei 2008 door 2fast{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.