Jump to content

Wie is nou Ray en Gerry?

Liberty City

Recommended Posts

Ik zit nu aardig ver in het spel, maar ik vraag me nu af wie Ray en Gerry zijn, waar ken je ze van? Het is mij allemaal niet meer zo duidelijker.

En Derrick is 1 van de mcreary broers right?

U.L Paper ken je via je ex toch?

thnx

Delen op andere websites

Ik zit nu aardig ver in het spel, maar ik vraag me nu af wie Ray en Gerry zijn, waar ken je ze van? Het is mij allemaal niet meer zo duidelijker.

En Derrick is 1 van de mcreary broers right?

U.L Paper ken je via je ex toch?

thnx

Gerry is ook 1 van de McReary broers die je leert kennen in een missie van Packie (three leaf clover), maar Ray weet ik niet.

Delen op andere websites

Ray is van de Italiaanse maffia, Gerry (Gerald) en Derrick zijn broers van Packie (Patrick) McReary. Zij vormen samen met Francis de gebroeders McReary. Packie, Gerry en Derrick vormen de criminele kant van de McReary familie. Je leert Gerry en Derrick kennen in de missie Three Leaf Clover.

Je contact bij de United Liberty Paper ken je inderdaad via Michelle/Karen, welke aan het einde van de missie The Snow Storm voor de overheid blijkt te werken. Na deze missie zal ze je een keer bellen en je voorstellen de je een man die jouw contact word bij de United Liberty Paper.

Delen op andere websites

Ray.. Boccino!

Wikigta:

Ray Boccino

Bijnaam Onbekend

Geslacht Man

Gang Mafia

Woonplaats Liberty City

GTA GTA IV

Stem Onbekend

Ray Boccino is lid van de Italiaanse maffia, die Niko Bellic in Liberty city helpen met zijn speurtocht naar "that special someone". Hij brengt Niko in contact met Phil Bell.

Link

Eventuele verdere informatie (gespoilerd als je Packie nog niet kent):

In de eerste of tweede missie van Packie (Patrick McReary, de broer van Gerry, Francis (Frankie, de agent waar je ook missies voor doet) en Derrick, waar je missies voor gaat doen) kom je op het eind Ray Boccino tegen in een auto, die zegt je te zullen bellen voor wat werk.[/font]

:sigaar:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...