Jump to content

limousine


Fa_

Recommended Posts

hey in trailer 4 zag je heel even dat niko met nog iemand achterin een limousine zit. nou mijn vraag hoe doe je dat in het spel of kan dat niet.

btw ik heb een ps3

Je kunt volgensmij niet zo een- twee- drie bij iemand in de auto stappen, behalve dan in een Taxi. Waarschijnlijk waren de beelden va de 4e trailer gewoon van een missie, of een ander tussenfragment.

Kortom: Je kunt niet bij een Limousine achterin stappen, althans niet buiten missies om. Of het elders in een missie kan zou ik zo niet durven zeggen. Wat natuurlijk wel kan is de Limousine zelf besturen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal geen gekke vraag! Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken! In die trailer zie je hem met een vriendin ofzo... Maar ik ben het ook niet in een missie tegengekomen, terwijl ik de storyline klaar heb. Ik denk dat het weer iets is dat er eerst wel in zat en is weggehaald om wat voor een reden dan ook. Dat vermoed ik ook van de handschoentjes van Niko, het Swingers stadion, werkende buslijnen en de beklimbare telefoonpalen. Alhoewel die telefoonpalen nog steeds een soort van trappetje hebben, kan je het niet bereiken vanaf de grond.

EDIT: Nog zoiets waar ik aan denk wat er waarschijnlijk ook uitgehaald is (een gebouw uit trailer 1):

med_gallery_52_91479.jpg

Weet iemand mij te vertellen waar ik die mooie koepel kan vinden? In-game heb ik hem namelijk nog niet gevonden en zoiets zou je toch moeten kunnen zien vanuit een helicopter?!

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal geen gekke vraag! Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken! In die trailer zie je hem met een vriendin ofzo... Maar ik ben het ook niet in een missie tegengekomen, terwijl ik de storyline klaar heb. Ik denk dat het weer iets is dat er eerst wel in zat en is weggehaald om wat voor een reden dan ook. Dat vermoed ik ook van de handschoentjes van Niko, het Swingers stadion, werkende buslijnen en de beklimbare telefoonpalen. Alhoewel die telefoonpalen nog steeds een soort van trappetje hebben, kan je het niet bereiken vanaf de grond.

EDIT: Nog zoiets waar ik aan denk wat er waarschijnlijk ook uitgehaald is (een gebouw uit trailer 1):

med_gallery_52_91479.jpg

Weet iemand mij te vertellen waar ik die mooie koepel kan vinden? In-game heb ik hem namelijk nog niet gevonden en zoiets zou je toch moeten kunnen zien vanuit een helicopter?!

De koepel moet er van de buitenkant ongeveer zo uitzien. Zoals de link al aangeeft, is het een kopie van een deel van de Cleveland Trust Tower. Het gebouw van de koepel zelf wordt ook wel de Rotunda Building genoemd, vanwegen de koepel. Hier zie je hem van bovenaf.

Al met al is dit gebouw dus officieel niet staande in New York, maar in Cleveland. Honderden kilometers ten westen van NYC. Ik zou zo niet weten waar hij zou moeten staan, maar ga er dus vanuit dat je niet hoeft te zoeken naar een modern gebouw.

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een paar keer een limousine zien rijden (zwart) dus je kan hem gewoon vinden. Ik vond hem in het 2de eiland geloof ik. :dans:

het gaat er niet om of hij al een limo heeft kunnen vinden want die heeft hij ook al wel kunnen vinden maar het gaat er om dat je net zoals bij een taxi achterin kunt zitten..

onntopic: ja ik vroeg dit mijzelf ook af eerst dacht ik dat het mischien was dat wanneer je naar romans wedding ging dat je dan met kate in die limo er heen ging[/font] maar dit was dus niet het geval :duh: en verder ben ik het ook idd nog niet tegengekomen en ik heb het verhaallijn ook al uitgespeeld.

en die ene koepel zit volgens mij bij een kerk ik weet alleen niet meer welke

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal geen gekke vraag! Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken! In die trailer zie je hem met een vriendin ofzo... Maar ik ben het ook niet in een missie tegengekomen, terwijl ik de storyline klaar heb. Ik denk dat het weer iets is dat er eerst wel in zat en is weggehaald om wat voor een reden dan ook. Dat vermoed ik ook van de handschoentjes van Niko, het Swingers stadion, werkende buslijnen en de beklimbare telefoonpalen. Alhoewel die telefoonpalen nog steeds een soort van trappetje hebben, kan je het niet bereiken vanaf de grond.

EDIT: Nog zoiets waar ik aan denk wat er waarschijnlijk ook uitgehaald is (een gebouw uit trailer 1):

med_gallery_52_91479.jpg

Weet iemand mij te vertellen waar ik die mooie koepel kan vinden? In-game heb ik hem namelijk nog niet gevonden en zoiets zou je toch moeten kunnen zien vanuit een helicopter?!

dat is toch een van de treinstations?

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal geen gekke vraag! Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken! In die trailer zie je hem met een vriendin ofzo... Maar ik ben het ook niet in een missie tegengekomen, terwijl ik de storyline klaar heb. Ik denk dat het weer iets is dat er eerst wel in zat en is weggehaald om wat voor een reden dan ook. Dat vermoed ik ook van de handschoentjes van Niko, het Swingers stadion, werkende buslijnen en de beklimbare telefoonpalen. Alhoewel die telefoonpalen nog steeds een soort van trappetje hebben, kan je het niet bereiken vanaf de grond.

EDIT: Nog zoiets waar ik aan denk wat er waarschijnlijk ook uitgehaald is (een gebouw uit trailer 1):

med_gallery_52_91479.jpg

Weet iemand mij te vertellen waar ik die mooie koepel kan vinden? In-game heb ik hem namelijk nog niet gevonden en zoiets zou je toch moeten kunnen zien vanuit een helicopter?!

dat is toch een van de treinstations?

Nee hij zit een klein stukje links van Helitours onderin Algonquin. Het is het Liberty Bank gebouw, je kunt er jammer genoeg niet in.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...409,458|409,468

In dat gebied ongeveer, ben niet precies zeker. Als je eroverheen vliegt zie je hem vanzelf. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik de reacties had gemist op mijn post in dit topic, kick ik maar even. Allereerst bedankt voor de reacties over die koepel. Die van de bank had ik inderdaad al gezien. Maar je kan er inderdaad niet in en je kan er ook niet doorheen kijken. Dus als dat de koepel is die we bedoelen, dan is dat een bewijs dat er eerst (veel) meer intrieurs gepland waren. Hopelijk met de DLC dus. (zie mijn wishlist in het andere topic over DLC)

Link to comment
Delen op andere websites

........ Dus als dat de koepel is die we bedoelen, dan is dat een bewijs dat er eerst (veel) meer intrieurs gepland waren. Hopelijk met de DLC dus. .....

Ik kan het niet meer met je eens zijn.... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

........ Dus als dat de koepel is die we bedoelen, dan is dat een bewijs dat er eerst (veel) meer intrieurs gepland waren. Hopelijk met de DLC dus. .....

Ik kan het niet meer met je eens zijn.... :Y

het klopt idd dat er eerst veel meer interieuren gepland waren wnt ze hadden het dat "bijna" elk gebouw wel te betreden was.. maar ook heel veel andere dingen zijn weggelaten zoals zelf je kofferbak opendoen wat ook werd gezecht dat het kon. en aan vrachtwagens hangen kan ook maar in 1 missie en verder niet..

Maar ik denk iig niet dat het wel met dlc terug komt (maar dat is mijn mening) ik dnk dat dlc iets simpels word als wat meer kleren etc.. en voor 360 dan 2 nieuwe episodes of hoe ze het ook noemen dan..

Link to comment
Delen op andere websites

ze hadden veel gepland en later er niet in gedaan ik had ook ergens een interview gezien dat die maken van gta 4 eerst veel en veel groter werd dat het gewoon een uur koste om van de ene naar de andere kant te gaan maar omdat ze de stad New York wouden laten leven en veel meer detail wouden geven maakte ze het tot deze groote maar wie weet wat er in de dlc komt (behalve R*) het kan van alles zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...